ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سخنگوی قوه قضائيه: جبهه مشارکت به هيچ‌ عنوان اجازه فعاليت ندارد

غلام‌حسين محسنی اژه‌ای، سخنگوی قوه

غلام‌حسين محسنی اژه‌ای، سخنگوی قوه قضائيه ايران گفت جبهه مشارکت ايران اسلامی، به‌هيچ عنوان اجازه فعاليت حزبی و تشکيلاتی در ايران را ندارد.

محسنی اژه‌ای که در نشست رسانه‌ای سخن می‌گفت در پاسخ به پرسشی مبنی بر اين که دادگاه حکمی مبنی بر انحلال حزب مشارکت صادر کرده است يا خير؟ گفت: "حکم، صادر شده و به کميسيون ماده ۱۰ هم ابلاغ شده است و اين حزب تحت هيچ عنوان مجاز به هيچ ‌گونه فعاليت حزبی و تشکيلاتی نيست و در صورت هر گونه فعاليت با آن برخورد می‌شود."

جبهه مشارکت از احزاب اصلاح‌طلب ايران است که بسياری از اعضا و رهبران آن در رويدادهای سال ۱۳۸۸ دستگير شدند و يا مورد تعقيب قرار گرفتند.

محسنی‌اژه‌ای در بخش ديگری از سخنان خود بازداشت پگاه آهنگرانی، بازيگر مطرح سينمای ايران را تکذيب کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • arass

    ۰نماینده مجلس در پرونده ۳‌هزار‌میلیاردی به دادگاه رفته‌اند شرق: پیش از این برخی گزارش‌ها از نقش برخی نمایندگان مجلس هشتم‌ونهم در ماجرای اختلاس سه‌هزار‌میلیاردتومانی حکایت داشت. اما آنطور که جواد کریمی‌قدوسی به «شرق» می‌گوید «نزدیک به ۱۰نماینده تا به حال به دادگاه رفته‌اند و به برخی ابهام‌ها پاسخ داده و در مواردی هم بازجویی شده‌اند. از میان این ۱۰نماینده، تاکنون نقش سه‌نماینده در ماجرای اختلاس سه‌هزار‌میلیاردتومانی محرز شده.!!»

  • jamal

    بازداشت پگاه آهنگرانی تکذیب میشود!