ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

عبدالله نوری: روحانی پايگاه رأی خود را فراموش نکند

عبدالله نوری از فعالان سياسی

عبدالله نوری از فعالان سياسی و وزير کشور در دوران رياست‌جمهوری محمد خاتمی خطاب به حسن روحانی، رئيس‌جمهور ايران گفت: "آقای روحانی فراموش نکند که پايگاه رأی و بدنه اجتماعی حامی‌شان اغلب کسانی بودند که از بی‌قانونی و تضييع حقوق شهروندی و تنگ‌نظری‌ها به ستوه آمدند و با اميد رهايی از اين وضعيت راهی متفاوت را برگزيدند."

به گزارش کلمه، نوری در ديدار با خانواده مهدی کروبی گفت: "تمرکز دولت و جناب آقای روحانی بر مسائل بين‌المللی و اقتصادی که شايد به‌گونه‌ای با يکديگر مرتبط هم هستند، مسئولان را از وضعيت سياست داخلی و آزادی‌های سياسی و حقوق شهروندی غافل نکند."

به گفته وی "يکی از خواست‌های اکثريت مردم در انتخابات اخير رياست‌جمهوری، تغيير فضای امنيتی و احيای حقوق شهروندی و مدنی تک تک شهروندان از دولت تدبير و اميد بوده و هست."

عبدالله نوری آزادی ميرحسين موسوی، مهدی کروبی، زهرا رهنورد و همه زندانيان سياسی را "موجب افزايش اعتماد ميان مردم و حاکميت" و "نزديکی ميان جريانات گوناگون سياسی و تقويت منافع ملی" دانست.

پيشتر نيز آيت‌الله علی‌محمد دستغيب از مراجع تقليد منتقد حکومت ايران خطاب به حسن روحانی، رئيس‌جمهور اين کشور گفته بود: “مردم به شما رأی دادند و با شعار «يا حسين ميرحسين» پای صندوق آمدند؛ يعنی ما به خاطر او به شما رأی می‌دهيم ولی متأسفانه شما حرفی نمی‌زنيد.”

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.