ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ايران خواهان واکنش سازمان ملل به ترور مرزبانان اين کشور شد

ايران در نامه‌ای به رئيس

ايران در نامه‌ای به رئيس شورای امنيت سازمان ملل، خواهان واکنش "فوری و متناسب" سازمان ملل متحد به ترور ۱۴ مرزبان اين کشور شد.

محمد خزاعی سفير ايران در سازمان ملل متحد

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، محمد خزاعی سفير ايران در سازمان ملل در اين نامه با اشاره به اين‌که "گروه تروريستی موسوم به جيش‌العدل مسئوليت اين حمله را بر عهده گرفته است"، افزود: "نشانه‌ها حاکی از آن است که اقدام تروريستی جمعه سوم آبان اين گروه خشونت‌طلب با نفوذ به مرزهای شرقی ايران صورت گرفته است."

به گفته سفير ايران در سازمان ملل، واکنش شورای امنيت، "پيامی فوری برای اين گروه تروريستی و حاميان آن‌ها خواهد داشت که دست‌زدن به چنين اعمال جنايتکارانه توسط هر گروه و در هر زمان و مکان تحمل نخواهد شد."

۱۴ مرزبان ايرانی روز جمعه سوم آبان در شرق این کشور در حمله‌ای کشته شدند. گروه جيش‌العدل مسئوليت اين حمله را بر عهده گرفته است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • jamal

    هرروز دههانفر را اعدام  و شکنجه میکنید   و سیلی میزنید.  چرا انها را  نادید میگیری ؟