ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ايران: مالزی ويزای ۱۴ روزه خود را لغو نکرده است

سفارت جمهوری اسلامی ايران در

سفارت جمهوری اسلامی ايران در مالزی اعلام کرد که ويزای فرودگاهی ۱۴ روزه لغو نشده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ايران در کوالالامپور با پرسش از سازمان‌های مربوط به اين موضوع از جمله وزارت امور خارجه و اداره مهاجرت مالزی، در اطلاعيه‌ای نوشته است رواديد فرودگاهی به مدت ۱۴ روز برای اتباع جمهوری اسلامی ايران در مبادی ورودی اين کشور همچنان صادر می‌شود و تغييری در اين روند ايجاد نشده است.

حسن قشقاوی، معاون وزير خارجه ايران نيز دو روز گذشته گفته بود که هيچ تغييری در روند جاری اعطای رواديد به ايرانيان در مالزی ايجاد نشده است.

برناما، خبرگزاری مالزی، چند روز پيش نوشت احمد زهید حمیدی، وزیر کشور مالزی گفته است: “گردشگران ایرانی برای سفر به مالزی باید درخواست ویزا دهند و تنها اجازه اقامت ۱۴ روز را در کشور دارند.”

به‌گفته وزیر کشور مالزی، این کشور نسبت به درخواست استرالیا برای اطمینان از این‌که گردشگران ایرانی و سوری، مالزی را به‌عنوان مسیری برای ورود غیرقانونی به استرالیا برنگزینند، متعهد است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.