ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مراسم اولین سالگرد ستار بهشتی

با حضور نسرین ستوده، نرگس محمدی، محمد نوری‌زاد و دکتر ملکی

در مراسم اولین سالگرد به قتل رسیدن ستار بهشتی، کارگر و وبلاگ نویس، که در بازداشت نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی به قتل رسید،  گوهر عشقی وقایع روز بازداشت فرزندش را شرح داد. مراسم روز پنجشنبه ۹ آبان، برابر با روز دستگیری ستار بهشتی برگزار شد. در این مراسم زندانیان سیاسی نسرین ستوده، نرگس محمدی، محمد نوری‌زاد و دکتر ملکی شرکت کردند.

مادر ستار بهشتی، گوهر عشقی، خطاب به شرکت‌کنندگان در این مراسم گفت: «ستار فقط فرزندم نبود بلکه پرستار، همدم و همه کس من بود. من نمی‌دانم ستار به چه گناهی کشته شده است؟ ستار من بی‌گناه کشته شد، اگر هم ستار مرتکب خطایی بود باید به دست قانون مجازات می‌شد نه به دست بازجو. نه اینکه او را از خانه‌اش و فقط با کاغذ و قلمش ببرند و او را زیر شکنجه بکشند و جسدش را حتی به مادر و خواهرش نشان ندهند».

به غیر از زندانیان سیاسی، مادران عزادار کشته‌شدگان جنبش سبز، مادران پارک لاله و دیگر فعالان مدنی به منزل مادر ستار بهشتی در منطقه رباط کریم رفته و از آنجا به مزار ستار بهشتی رفتند. در مراسم سالگرد ستار بهشتی، محمد نوری‌زاد، نرگس محمدی و دکتر ملکی سخنرانی کردند.


منبع تصاویر: ملی مذهبی، فیس بوک نسرین ستوده و سحام نیوز

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • omid

    درود بر مادر دلیر ستار وشرکت کنندگان در مراسم سالگردش .