ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تظاهرکنندگان در روسیه: به بیگانه‌هراسی و بدرفتاری با همجنسگرایان پایان دهید‎

صدها تن در سن‌پترزبورگ روسیه، در

صدها تن در سن‌پترزبورگ روسیه، در اعتراض به بیگانه‌هراسی، بدرفتاری با اقلیت‌های نژادی و نیز تبعیض علیه همجنسگرایان به خیابان‌ها آمدند.

به گزارش شبکه خبری یورونیوز، تجمع روز گذشته سن‌پترزبورگ، دو روز مانده به تظاهرات سراسری مشابهی برگزار می‌شود که قرار است در شهرهای مختلف روسیه، در اعتراض به رشد بدرفتاری با مهاجران در زیر سایه ملی‌گرایی برگزار شود.

در همین ارتباط، یکی از اعضای حزب یابلوکو به یورونیوز می‌گوید: "بیگانه‌هراسی و تنفر از دیگران در ذهنیت و ایدئولوژی دولت روسیه ریشه دارد. در سال‌های اخیر، بیگانه‌هراسی حتی در میان حلقه‌های لیبرالتر هم محبوبیت یافته است. در چنین شرایطی این که مردمی با عقاید لیبرال به خیابانها بیایند و علیه چنین ایدئولوژی شعار بدهند بسیار مهم است."

یکی ازفعالان حقوق کودک روس نیز به یورونیوزگفته است: "آن چه که امروز رخ می‌دهد بدرفتاری وحشتناک با مهاجران و همجنسگراها است. این واقعا وحشتناک است. دولت با دامن زدن به این مسائل، قصد دارد که توجه ما را از دزدی‌هایی که صورت می‌گیرد منحرف کند."

در سال‌های اخیر، گزارش‌های پرشماری از حمله به مهاجران و نیز رشد همجنسگراهراسی در روسیه منتشر شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.