ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

يک هزار و ۲۶۰ تن از دانشجويان و فارغ‌التحصیلان خواهان رفع حصر و حبس‌ها شدند

يک هزار و ۲۶۰ دانشجو

يک هزار و ۲۶۰ دانشجو و فارغ التحصیل دانشگاه‌های مختلف ايران در نامه‌ای به حسن روحانی، رئیس‌جمهور ايران خواهان رفع حصر ميرحسين موسوی، مهدی کروبی و زهرا رهنورد شدند.

امضا کنندگان این نامه با يادآوری گذشت نزديک به هزار روز از حصر خانگی موسوی، کروبی و رهنورد، سه تن از رهبران جنبش اعتراضی مردم ايران در سال ۱۳۸۸، از روحانی خواسته‌اند به درخواست مردم مبنی بر آزادی آن‌ها در زمان انتخابات رياست جمهوری يازدهم رسيدگی کند.

نويسندگان نامه همچنين به حسن روحانی يادآور شدند که در سخنرانی‌ها و شعارهای انتخاباتی‌اش بر ایجاد "محیط امن سیاسی و پایان دادن به فضای امنیتی کشور" تأکید کرده و گفته است پس از انتخابات اخیر باید "سینه‌ها را از کینه‌ها پاک کنیم و آشتی را به جای قهر، و دوستی را به جای دشمنی" بنشانیم.

آن‌ها ادامه چنين وضعيتی را به سود مردم ندانسته و نوشته‌اند: "از دولت یازدهم می‌خواهیم با جدیت بیشتر به این مطالبه ملی اهتمام ورزیده و نهایت تلاش خود را برای برچیده شدن حبس‌ها و حصرها که موجب بازتر شدن فضا و رفع کدورت‌ها می شود، انجام دهد."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.