ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«با همسایگان» برنامه ویژه انتخابات تاجیکستان

بیست‌ویک سال و باز هفت سال دیگر؟

برای بسیاری از رای‌دهندگان در انتخابات رییس‌جمهوری تاجیکستان، از شش نفر نامزدی که به مرحله نهایی انتخابات رسیده‌اند، تنها نام امام‌علی رحمان برجسته و شناخته‌شده است.

امام‌علی رحمان

امروز، چهارشنبه  شش نوامبر، در سراسر تاجیکستان مردم به پای صندوق‌های رای رفتند تا رییس‌جمهور آینده خود را انتخاب کنند. کمیسیون مستقل انتخابات در تاجیکستان تعداد رای‌دهندگان را چهار میلیون و سی و چهار هزار نفر برآورد کرده‌است. اما برای بسیاری از رای‌دهندگان از شش نفر نامزدی که به مرحله نهایی انتخابات رسیده‌اند، تنها نام امام‌علی رحمان برجسته و شناخته‌شده است.
انتخابات ریاست‌جمهوری تاجیکستان در حالی برگزار شد، که در داخل کشور دسترسی به شبکه‌های اینترنتی یوتیوب و شبکه خبری «آزادگان»، از پرطرفدارترین رسانه‌های داخلی تاجیکستان، در دسترس کاربران تاجیکستانی نیست.
در ویژه برنامه انتخابات تاجیکستان، با چند کارشناس و همچنین با رای‌دهندگان در داخل و خارج از تاجیکستان گفت‌وگو می‌کنیم.
داداجان عطالله، رهبر حزب مخالفان «وطندار» در آلمان، شاکرجان حکیموف، کارشناس سیاسی در تاجیکستان، ظفر فرغانی، مدیر و سردبیر شبکه خبری «آزادگان»، مهین دوران، روزنامه‌نگار در دوشنبه پایتخت تاجیکستان، امید جیهانی، روزنامه‌نگار در مسکو، مژگان آزگلنار، دانشجو در آلمان و زاور دخته، عکاس باسابقه تاجیک، مهمان این برنامه هستند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.