ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دبیر خانه کارگر: کارگران به دليل ترس از اخراج، ظلم کارفرما را می‌پذيرند

عليرضا جنتی، دبير خانه کارگر

عليرضا جنتی، دبير خانه کارگر کهگيلويه و بويراحمد گفت: "جمعيت بيکار استان رو به افزايش است و کارگرانی که موفق به حفظ شغل‌شان شده‌اند؛ از ترس اخراج، بسياری از اجحاف‌ها و ظلم‌های کارفرمايان را به اجبار می‌پذيرند."

به گزارش خبرگزاری کار ايران (ايلنا)، جنتی در ديدار با موسی خادمی، استاندار کهگيلويه و بويراحمد با اشاره به تعطيلی اغلب کارگاه‌های توليدی و صنعتی در اين استان، وضعيت فعلی اين واحدها را به "گورستان" توصيف کرد.

دبير خانه کارگر کهگيلويه و بويراحمد افزود: "به دليل نبود امنيت شغلی پايدار برای کارگران، متاسفانه برخی از کارفرمايان از اين خلاء سوء‌استفاده کرده و به انعقاد قراردادهای دو و سه ماهه با کارگران اقدام می‌کنند."

خادمی، استاندار کهگيلويه و بويراحمد نيز در اين نشست، وضعيت کنونی جامعه کارگری را "نگران کننده" دانست و افزود: "متاسفانه وضعيت معيشتی اين قشر در کشور نامناسب و در اين استان نامناسب‌تر است."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.