ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

علی‌اصغر غروی نويسنده روزنامه بهار بازداشت شد

‌علی اصغر غروی، نويسنده مقاله

‌علی اصغر غروی، نويسنده مقاله "امام؛ پيشوای سياسی يا الگوی ايمانی؟" که چندی پيش در روزنامه بهار منتشر شد، از سوی دادگاه انقلاب اصفهان احضار و بازداشت شد.

به گزارش کلمه، علی‌اصغر غروی عضو شورای مرکزی و رئيس شاخه اصفهان نهضت آزادی ايران تاکنون مقالات متعددی را در حوزه دين‌پژوهی منتشر کرده است.

به دنبال انتشار مقاله وی با عنوان "امام؛ پيشوای سياسی يا الگوی ايمانی؟" در روزنامه بهار، اين روزنامه توقيف و مدير مسئول آن برای چند روز بازداشت شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • saman

    ه گزارش مهر، محمود واعظی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه باید صفحات آموزنده شبکه اجتماعی فیس بوک در دسترس باشد و نیز مدل فیلترینگ بر اساس محتوا باشد تا مردم بتوانند از محتوای مفید این شبکه اجتماعی استفاده کنند اظهار داشت: هم اکنون از نظر فنی امکان تفکیک صفحات مناسب و نامناسب بر اساس محتوا در سایتهای اینترنتی وجود ندارد اما گروهی در حال انجام این کار برای اجرای فنی آن هستند. وی در پاسخ به سوال مهر در خصوص سیاست وزارت ارتباطات در زمینه رفع فیلتر صفحه اجتماعی فیس بوک گفت: کمیته ای در قوه قضاییه در خصوص تعیین مصادیق فیلترینگ فعالیت می کنند که یکی از معاونان من به عنوان نماینده وزارت ارتباطات در آن کمیته عضو است. ما هر کدام نظراتی داریم اما باید نظراتمان را در دولت هماهنگ و در این کمیته مطرح کنیم. اما در نهایت تصمیم گیری باید در کمیته تعیین مصادیق فیلترینگ انجام شود.!! وی ادامه داد: فیس بوک یک شبکه اجتماعی است که در آن صفحات بسیار خوب وجود دارد ولی برخی از صفحات آن نامناسب است. با رفع فیلتر صفحات مناسب و آموزنده فیس بوک قطعا موافقیم اما باید یک مکانیزیمی وجود داشته باشد که بتوان صفحات مناسب را از نامناسب تفکیک کرد.!! وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برای مثال می توانیم IP های اینترنتی را شناسنامه دار کنیم به این معنی که هر فرد همانطور که یک شماره ماشین دارد یک IP مشخص داشته باشد و پس از آن از مردم بخواهیم از اینترنت درست استفاده کنند به نوعی مردم پلیس اینترنت می شوند!!