ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

با همسایگان؛ نگاهی به وضعیت بعد از انتخابات در جامعه تاجیکستان و دلایل حضور کمرنگ نسل جوان در جامعه

حکمت‌الله سیف‌الله‌زاده و همایون فرزادنژاد، دو تحلیلگر سیاسی در دوشنبه، از دلایل کم توجهی مردم و به‌ویژه نسل جوان نسبت به سیاست و انتخابات ریاست‌جمهوری در تاجیکستان می‌گویند.

امام‌علی رحمان، رییس‌جمهور تاجیکستان

ششم نوامبر، در تاجیکستان انتخابات ریاست‌جمهوری برگزار شد که با انتقادهای زیاد سازمان‌های خارجی رو به رو شد. بیشتر انتقادها به راه پیدا نکردن نامزدهای نماینده احزاب مخالف و اصلاح‌طلب بود. بعد از به پایان رسیدن انتخابات نیز سازمان عفو بین‌الملل از امام‌علی رحمان، رییس‌جمهور تاجیکستان خواست، به قانون‌شکنی‌های زیاد در کشور خاتمه دهد.

در برنامه با همسایگان با دو تحلیل‌گر محلی گفت‌وگو انجام داده‌ایم و از نقش روشنفکران و نسل جوان تاجیک در جامعه امروز تاجیکستان پرسیده‌ایم. حکمت‌الله سیف‌الله‌زاده و همایون فرزادنژاد، دو تحلیلگر سیاسی در دوشنبه، از دلایل کم توجهی مردم و به‌ویژه نسل جوان نسبت به سیاست و انتخابات ریاست‌جمهوری در تاجیکستان می‌گویند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.