ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بانک غذا

بانک‌های غذا معمولاً انبار های بزرگ غذا هستند

بانک مواد غذایی یا foodbank، سازمان خیریه و غیردولتی است که به کسانی که مشکل خرید مایحتاج خوراکی دارند، از طریق اهداء غذا کمک می‌کند.

در ایالات متحده و استرالیا، بانک‌های غذا معمولاً انبار های بزرگ غذا هستند که محموله های بزرگ اهدایی را دریافت کرده، کیفیت آن‌ها را کنترل کرده و سپس غذا را ذخیره می‌کنند. بانک غذا با نهادهای مختلف خیریه، مبارزه با فقر و حمایت از بی‌خانمان‌ها، تماس گرفته و غذاهای انبار شده را در این نهادها توزیع کرده و به دست نیازمندان می‌رساند. در کانادا و بسیاری از کشورهای اروپایی بانک غذا خود «خط مقدم» توزیع و رساندن غذا به نیازمندان است.

بانک‌های غذا، معمولاً غذاهای خود را از تولیدکنندگان عمده مواد خوراکی دریافت می‌کنند که موفق به فروش تولیدات خود نشده‌اند و می‌خواهند انبار های خود را خالی کنند، پس از تولیدکنندگان مواد غذایی، اهداکنندگان شخصی نیز، نقش به سزایی در رونق سفره بانک‌های غذا دارند.

عکس: خبرگزاری فرانسه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.