ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

جيره‌بندی آب در روستاهای شهرستان ميناب

امير نيک‌خو، رئيس شورای روستای

امير نيک‌خو، رئيس شورای روستای حکمی، از توابع شهرستان ميناب در استان هرمزگان از جيره‌بندی آب آشاميدنی روستاهای اين شهرستان خبر داد.

به گزارش تارنمای محلی هرمز، نيک‌خو گفت: "شهرستان ميناب باوجود سد استقلال و حفر چاه‌های آب آشاميدنی يکی از صادرکنندگان آب به شهرستان بندرعباس و ديگرشهرستان‌ها می‌باشد که به دليل کمبود بارش باران و حفر چاه‌ها برای آبياری باغات ونخليات، روستاهای اين شهرستان با کمبود آب آشاميدنی مواجه شده‌اند."

به گفته وی "با پيگيری‌ها و مراجع‌های مکرر که دهيار اين روستا به اداره آب و فاضلاب روستايی و همچنين بخشداری و فرمانداری اين شهرستان داشته است  بعد از مدت سه ماه آب روستای حکمی و ديگر روستاهای همجوار جيره‌بندی شده که با اين وجود باز جوابگوی تقاضای مردم نيست و مدارس و مراکز بهداشتی را با مشکل مواجه کرده است."

خبرگزاری مهر نيز پيشتر گزارش داده بود که کمبود آب آشاميدنی باعث تعطيلی برخی مدارس روستايی سيريک در هرمزگان شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • آرمان شهر | Armanshahr| بنیاد آرمان شهر | هفت روزنامه حقوق بشری ایران- شماره 23

    […] هر هفته برخی از مدارس هرمزگان به خاطر بی‌آبی تعطیل می‌شوند رادیو زمانه ۲۶ آبان ۱۳۹۲ ابوالفتح گرجی‌پور٬ مدیر آموزش و پرورش سیریک درباره این خبر به خبرگزاری مهر گفته است:”علاوه بر این که این که مدارس از آب آشامیدنی سالم محروم هستند، نبود آب در سرویس‌های بهداشتی، اثرات سوئی بر بهداشت فردی دانش آموزان ایجاد کرده است.” جیره‌بندی آب در روستاهای شهرستان میناب […]