ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وزير کشور: هر دستگاه اجرايی خود مسئول طرح حجاب باشد

عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزير کشور دولت

عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزير کشور دولت يازدهم در حاشيه شصت‌ويکمين جلسه شورای اجتماعی وزارت کشور، درباره "طرح حجاب و عفاف" گفت هر دستگاه اجرايی خود متولی اجرای اين طرح باشد.

به‌گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) رحمانی‌فضلی گفت: "تا زمانی که اين قانون (طرح حجاب و عفاف) مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی است، وزارت کشور موظف به پيگيری آن است."

وی با اشاره به اين‌که در جلسه گذشته شورای اجتماعی وزارت کشور تأکيد بر مسئوليت‌های مختلف دستگاه‌های اجرايی بود، افزود: "به اين معنا که هر دستگاه اجرايی خود متولی اجرای طرح حجاب و عفاف باشد همانند وزارت علوم در دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش در مدارس. ضمن آن که مابقی دستگاه‌ها موظفند اين طرح را اجرا و گزارش آن را به وزارت کشور ارائه کنند."

وزير کشور ضعف‌های اين مصوبه را "نبود ضمانت اجرايی قوی،‌ نبود هماهنگ‌کننده و متولی اصلی و نبود منابع اعتباری و روش‌های حمايتی و پشتيبانی" عنوان کرد و گفت: "دستگاه‌ها ايرادهايی داشتند که موجب شد طرح مورد بررسی قرار گيرد تا ضمن ارزيابی عملکرد دستگاه‌ها، يا اين طرح مجدد برای بازنگری به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال شود يا در قالب قانون لايحه‌ای تهيه و به مجلس خواهد رفت تا به صورت قانون در بيايد."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • hamid

    بابا جان ول کنید.  سی و چند سال نتوانستید.  قرن ۲۱ است .