ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

جایزه ملی کتاب آمریکا برای جیمز مک‌براید

جیمز مک‌براید، نویسنده آمریکایی جایزه ملی کتاب آمریکا را دست آورد. انتظار می‌رفت این جایزه به توماس پینچون، نویسنده پست‌مدرن و نام‌آشنایی آمریکایی تعلق گیرد.

جیمز مک‌براید، نویسنده آمریکایی جایزه ملی کتاب آمریکا را دست آورد. انتظار می‌رفت این جایزه به توماس پینچون، نویسنده پست‌مدرن و نام‌آشنایی آمریکایی تعلق گیرد.

جیمز مک‌براید، نویسنده آمریکایی

جایزه کتاب ملی آمریکا به خاطر رمان "پرنده ارباب خوب" به جیمز مک‌براید اهدا شد.

جومپا لاهیری با "زمین پست"، توماس پینچون با "لبه‌ خونین"، "جورج ساندرز" با "دهم دسامبر"‌ و راشل کوشنر با "آتش‌افکنان" از دیگر نامزدهای جایزه ملی کتاب آمریکا بودند.

جایزه ملی کتاب آمریکا در مراسمی که به این مناسبت ۲۹ آبان‌ماه (۲۰ نوامبر) در نیویورک برگزار شد، این جایزه را به جیمز مک‌براید اهدا کردند.

مک‌براید در سخنانی گفت: "اگر یکی از رقیبان من این جایزه را به‌دست می‌آورد، نه تنها ناراحت نمی‌شدم، بلکه خوشحال هم می‌شدم. همه نامزدهای این جایزه از نویسندگان بزرگ آمریکا هستند. اما اعتراف می‌کنم که احساس خوبی است ایستادن در این جایگاه."

توماس پینچون که نویسنده‌ای است بسیار گوشه‌گیر، در این مراسم شرکت نکرده بود.

جایزه ملی کتاب آمریکا ۱۰ هزار دلار ارزش دارد و پس از جایزه پولیتزر، مهم‌ترین جایزه ادبی در آمریکاست. پیش از این نویسندگانی مانند ویلیام فاکنر، جان آپدایک، دن دلیلو و سوزان سونتاگ این جایزه را به‌دست آورده بودند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.