ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

زمانه ورزش: مروری بر خبرهای ورزشی؛ جام جهانی فوتبال برزیل کامل شد

در برنامه این هفته، جعفر نامدارکه در دو جام جهانی ۱۹۷۴ و ۱۹۷۸به عنوان داور در جام حهانی شرکت داشته است وسال‌ها رییس کمیته‌ی داوران ایران و آسیا بوده، از نقاط قوت و ضعف تیم کنونی ایران می گوید.

جام جهانی فوتبال برزیل کامل شد. اروگوئه سی و دومین و آخرین بلیت سفر به برزیل رابه دست آورد؛ این با تساوی بدون گل برابراردن در بازی برگشت پلی آف در مونته ویدئور رخ داد. اروگوئه میزبان نخستین جام جهانی تاریخ ودوبار برنده‌ی این جام، در بازی رفت در امان، پایتخت اردن، پنج بر صفر به پیروزی رسیده بود.
حالا علاقه‌مندان در انتظار روز ششم دسامبر، برابربا پانزدهم آذر هستند؛ روزی که قرعه کشی جام جهانی برزیل وضعیت قرار گرفتن ۳۲ تیم در دور گروهی را تعیین می کند. هشت تیم برتر رده بندی کنونی فیفا به عنوان سرگروه دراین رویداد انتخاب شده‌اند؛ ایران در سبد یا شاپوی چهارم، در کنار آمریکا، مکزیک، کستاریکا، هندوراس، ژاپن، کره جنوبی و استرالیا قرار دارد. بخت‌های قهرمانی این جام جهانی، این بار اسپانیا قهرمان دوره‌ی پیش، برزیل میزبان و البته دیگر بزرگان دنیای توپ گرد ایتالیا، آلمان و هلند خواهند بود.
در برنامه این هفته، جعفر نامدارکه در دو جام جهانی ۱۹۷۴ و ۱۹۷۸به عنوان داور در جام حهانی شرکت داشته است وسال‌ها رییس کمیته‌ی داوران ایران و آسیا بوده، از نقاط قوت و ضعف تیم کنونی ایران می گوید و مقایسه ای بین فوتبال گذشته و حال ایران دارد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • جام جهانی فوتبال برزیل کامل شد | میان پرده - Interlude

    […] فایل صوتی را بشنوید: […]