ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تا پايان سال احتمال دارد ۲۰ درصد بهای خودرو افزايش يابد

علی افشار از فعالان بازار

علی افشار از فعالان بازار خودرو به خبرگزاری کار ايران (ايلنا) گفت قيمت برخی خودروها به دليل تيراژ کم و افزايش تقاضا روند صعودی داشته و پيش‌بينی می‌شود تا پايان امسال نيز بيش از ۲۰ درصد افزايش قيمت داشته باشند.

علی افشار با "نسبتا مناسب" دانستن وضعيت فعلی بازار خودروهای داخلی گفت با افزايش قيمت خودرو در هفته‌های گذشته و افزايش تقاضا، بازار خريد و فروش برخی خودروهای داخلی رونق گرفته و موجب افزايش ۷ تا ۱۰ درصد قيمت‌ها شده است به‌طوری که عمده اين تأثير بر قيمت خودروهايی مثل ال۹۰ و پژو ۲۰۶، بوده است.

اين در حالی است که حسن زمانی، رئيس اتحاديه کشوری صنف فروشندگان و نمايشگاه‌داران اتومبيل در گفت: "در روزهای اخير هيچ گونه افزايش و کاهشی جدی در قيمت خودروهای داخلی صورت نگرفته است."

بازار خودرو در يک سال گذشته روند پرافت و خيزی در ايران داشته است، از سويی عرضه خودرو توسط شرکت‌های خودروساز کاهش يافت و از سوی ديگر بالارفتن بهای خودروهای توليدی ميزان تقاضا را تحت فشار قرار داد.

به گزارش ايلنا، "به نظر می‌رسد کاهش عرضه در برابر ميزان تقاضا و از سويی تورم و مشکلات اقتصادی در مقابل اميد نسبت به رفع تحريم‌ها و احتمال کاهش قيمت، موجب سردرگمی خريداران در بازار شده است."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.