ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

يک کولبر کُرد در اروميه کشته شد

يک کولبر کُرد ساکن شهرستان

يک کولبر کُرد ساکن شهرستان اروميه بر اثر شليک نيروهای نظامی ايران جان خود را از دست داد.

به گزارش کُردپا، نوروز حسين‌آودی که در مرز ايران و ترکيه مشغول کولبری بوده بر اثر شليک نظاميان ايران جان خود را از دست داد.

وی از اهالی روستای "برده سور" از توابع ترگور شهر اروميه است.

يک منبع که نامش فاش نشده به خبرنگار کُردپا گفت:" سن اين کولبر کُرد ٢٨ ساله است و به‌تازگی زندگی مشترک خود را آغاز کرده بود که از سوی نيروهای نظامی کشته شد".

کُردپا می‌گويد: "از ابتدای مهرماه سال جاری تاکنون، ٩ کولبر کُرد بر اثر شليک مستقيم نيروهای نظامی ايران کشته و ٩ نفر ديگر نيز بر اثر شليک مستقيم نيروهای نظامی و انفجار مين زخمی شدند."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • سعید

    خوب این کول بر محترم مگه نمی دونه نباید از مرز همینجوری بگذره خونه خاله که نیست که بارشو بندازه رو کولش هی بره این ور مرز و بره اون ور مرز اگه نمی دونیین برین مطالعه کنین و قوانین مرزبانی کشور های مختلف در بیارین مطمئنا این اقا یه کار خلافی میکرده که این بلا سرش امده در ضمن اون کسایی که هم که رفتن روی مین حتما یه چیزیشون میشده که رفتن توی منطقه ای که نباید برن و عاقبتشو ن هم اونی که شده که باید بشه :دی دو چیز به شما پیشنهاد میکنم یک فونت سایتتون رو درست کنین یکم مرتبش کنین دو : اینقدر خبرهای بی ارزشی که ارزش خبری و حتی یه لحظه فکر کردن هم ندارن نزارین روی سایتتون از اعتبار خودتون کم میشه