ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

"قاعده تصادف" جایزه تماشاگران جشنواره سه قاره را به‌دست آورد

"قاعده تصادف" ساخته بهنام بهزادی جایزه تماشاگران جشنواره سه‌ قاره را به دست آورد.

"قاعده تصادف" ساخته بهنام بهزادی جایزه تماشاگران جشنواره سه‌ قاره را به‌دست آورد.

به گزارش رادیو زمانه سی و پنجمین جشنواره سه‌ قاره دوشنبه‌شب، چهارم آذر (۲۵ نوامبر) در مراسمی در "پاله‌ دو کنگره" در شهر نانت در فرانسه برگزیدگانش را اعلام کرد.

بهنام بهزادی، از سینماگران خوش‌آتیه ایران سر صحنه «قاعده تصادف»

بالن طلایی، جایزه بزرگ این جشنواره به "خداحافظ تابستان" از کشور ژاپن داده شد. "فنگ آی" ساخته وانگ بینگ از چین بالن نقره‌ای این جشنواره را به دست آورد. "قاعده تصادف" ساخته بهنام بهزادی هم جایزه تماشاگران جشنواره سه‌قاره را از آن خود کرد.

در مجموع ۹ فیلم از کشورهای ایران، چین، ترکیه، تایلند، پرو، ژاپن، کره جنوبی، برزیل و بیرمانی در بخش اصلی سی‌و‌پنجمین جشنواره فیلم سه قاره به نمایش گذاشته شدند.

این جشنواره از ۲۸ آبان تا پنج آذر ۱۳۹۲ (۱۹ تا ۲۶ نوامبر) در شهر نانت در فرانسه برگزار شد.

جشنواره سه قاره از سال ۱۹۷۹ که برای نخستین بار برگزار شد، فیلم‌های بسیاری از سینمای ایران را به نمایش گذاشته است. "کلاغ" ساخته بهرام بیضایی به‌عنوان نخستین فیلم ایرانی در بخش مسابقه نخستین سال برگزاری این جشنواره به نمایش درآمد. پس از انقلاب ۱۳۵۷ "دونده" ساخته امیر نادری با درخشش در این جشنواره باعث توجه جهان به سینمای ایران شد.

در فیلم "قاعده تصادف" ساخته بهنام بهزادی مشکلات نسل جوان و نیز به طور تلویحی تقابل سنت و مدرنیت در جامعه ایران مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.