ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حضور ایران در نشست تغییرات آب و هوایی ورشو

هیئت ایرانی به سرپرستی معصومه ابتکار، رییس سازمان حفاظت محیط زیست، از ۲۰ آبان تا اول آذر در کنفرانسی به ابتکار سازمان ملل متحد در رابطه با کاهش گازهای گلخانه‌ای شرکت کرد.

نمایندگان ۱۹۰ کشور جهان از ۲۰ آبان تا اول آذر ( ۱۱ تا ۲۲ نوامبر) در کنفرانسی که به ابتکار سازمان ملل متحد برگزار شده بود جمع شدند تا برسر دست یابی به یک پیمان جهانی در مورد کاهش گازهای گلخانه‌ای توافق کنند. در این نشست، نمایندگان کشورهای جهان اقدامات انجام شده در زمینه کاهش گازهای گلخانه‌ای در کشورهای خود را شرح داده و انتظارات خود از گام‌های مشترک و جهانی را بیان کردند.
هیئت ایرانی نیز که به سرپرستی معصومه ابتکار، رییس سازمان حفاظت محیط زیست، در این نشست شرکت کرده بود ضمن تشریح  وضعیت تغییرات آب و هوایی در ایران، آسیب‌هایی که به دلیل آلودگی‌  هوا و پدیده ریزگردها به کشور وارد شده است را توضیح داد.
حضور در این نشست فرصتی بود که مسئولان ایرانی با ایده صندوق ملی محیط زیست در لهستان آشنا شوند و از آن برای راه‌اندازی این صندوق در ایران استفاده کنند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.