ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

روستائيان گتوند از محمود احمدی‌نژاد شکايت کردند

شماری از اهالی گتوند خوزستان

شماری از اهالی گتوند خوزستان با مراجعه به تهران از محمود احمدی‌نژاد، رئيس‌جمهور پيشين ايران شکايت کردند.

علی يوسفی، نماینده روستائیان گتوند به تارنمای خبری بختياری (ايبنانيوز) گفت: "افتتاح سد گتوند عليا توسط رئيس‌جمهور وقت در شرايطی اتفاق افتاد که اراضی کشاورزی و مراتع مردم هنوز هم تملک نشده‌ بودند و وزارت نيرو با توسل به زور و قطع عمدی خدمات عمومی نظير آب و برق و تعطيلی مدرسه و خانه بهداشت روستاهای منطقه، ‌مردم را وادار به مهاجرت اجباری و خروج از منطقه کرد."

به گفته وی "مردم بار‌ها با مراجعه به فرماندار لالی و استانداری خوزستان و تجمع اعتراض‌آميز قانونی خواستار تعيين تکليف وضعيت خود شده بودند ولی به نتيجه نرسيدند."

يوسفی "غصب اراضی کشاورزی و خانه‌های روستايی، ‌ غصب مراتع عشايری، ورود به عنف و تصرف عدوانی اراضی روستائيان، از دست دادن شغل روستائيان و عشاير، اعمال فشار سازمان‌يافته به روستائيان از طريق قطع خدمات عمومی نظير آب و برق و مدرسه و خانه بهداشت روستايی با هدف مجبور کردن مردم بومی به مهاجرت اجباری، جلوگيری کردن از تحصيل کودکان با تعطيلی اجباری مدرسه روستايی و بازداشتن بيماران از امکان معالجه با تعطيلی اجباری خانه بهداشت روستايی" را از موارد شکايت اهالی  گتوند از احمدی‌نژاد ذکر کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.