ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سعيد عابدينی در زندان به مرگ تهديد شد

همسر سعيد عابدينی، کشيش ايرانی-

همسر سعيد عابدينی، کشيش ايرانی- آمريکايی‌تبار که به هشت سال زندان محکوم شده است با بيان اين‌که همسرش هم‌اکنون در بند مجرمان خطرناک زندان رجايی‌شهر کرج به‌سر می‌برد به کمپين بين‌المللی حقوق بشر در ايران گفت که همسرش بارها از سوی هم‌بندی‌هايش تهديد به مرگ شده است.

سعيد عابدينی در کنار همسر و فرزندانش

بنا به اين گزارش سعيد عابدينی از تاريخ ۱۲ آبان‌ماه به بند زندانيان خطرناک زندان رجايی‌شهر منتقل شده و تاکنون به‌رغم پی‌گيری‌های خانواده‌اش، مسئولان با انتقال وی به بند ديگر موافقت نکرده‌اند.

همسر اين کشيش زندانی گفت: "تقاضای ما آزادی سعيد بود اما حالا می بينيم او را به ميان زندانيان خطرناک فرستاده اند. هر لحظه ما و خودش با نگرانی و ترس طی می‌شود."

وی افزود: "سعيد به پدرش گفته که هر چه مواد غذايی از فروشگاه زندان می‌گيرد با تهديد چاقو به زندانيان ديگر می‌دهد. سعيد گفته بارها شب‌ها از خواب بيدار می‌شود و می‌بيند زندانيان ديگر بالای سرش هستند و می‌خواهند که کيف او را بردارند. سعيد هر روز و شب دچار ترس و استرس است."

سعيد عابدينی پس از تغيير مذهب خود در سال ۱۳۸۵ از ايران به آمريکا رفت و در مهرماه ۱۳۹۱ برای "بازديد از خانواده و تاسيس يک پرورشگاه" به ايران بازگشت اما در منزل پدريش دستگير شد.

عابدينی در بهمن‌ماه همان سال به اتهام تشکيل کليسای خانگی در ايران به قصد بر هم زدن امنيت ملی از سوی دادگاه انقلاب اسلامی به هشت سال زندان محکوم شد. دادگاه تجديد نظر اين حکم را تأييد کرده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.