ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

احمد خاتمی: فتنه‌گران جان گرفته و طلبکار شده‌اند

احمد خاتمی، عضو مجلس خبرگان

احمد خاتمی، عضو مجلس خبرگان در نماز جمعه تهران نسبت به "طلبکار شدن فتنه‌گران" هشدار داد.

احمد خاتمی گفت: "‌اين روزها گويا برخی فتنه‌گران وقتی ديدند دوستان سابقشان پُست گرفته‌اند، طلبکار شده‌اند."

مسئولان حکومتی ايران اعتراضات پس از انتخابات رياست جمهوری دهم در سال ۸۸ را که نزديک به يک سال ادامه داشت "فتنه" و شرکت‌کنندگان در آن را "فتنه‌گر" می‌نامند.

احمد خاتمی خطاب به مخالفان گفت بدانند اگر باز "فتنه‌گری" کنند، "سفره آن‌ها را جمع می‌کنند".

اين عضو مجلس خبرگان تأکيد کرد که اعتراضات سال ۸۸ يک اعتراض نبود بلکه "جرم و خيانت" بود.

وی گفت: "فتنه‌گران با سوء استفاده از شرايط موجود و پُست گرفتن برخی از دوستان و شرکای جرم خود در دولت پررو و طلبکار شده‌اند و احساس می‌کنند فضا، فضای آنان است."

احمد خاتمی افزود: "ما می‌خواهيم فتنه‌گران به دامان ملت بيايند اما فکر نکنند يکه‌تاز ميدان هستند چرا که متدينين، جانبازان جبهه و جنگ و خانواده‌های شهدا ميدان‌دار هستند."

وی در بخش ديگری از سخنانش به توافق هسته‌ای ايران و کشورهای قدرتمند پرداخت و ضمن حمله به آمريکا و "بی‌ادب‌ترين رئيس‌جمهور جهان" خواندن باراک اوباما، رئيس‌جمهور آمريکا، گفت: "در منطق ما وقتی کسی پايبند به قراردادش باشد اسلام به ما سفارش می‌کند که شما نيز پايبند باشيد اما به محض مشاهده کمترين پايبندی، قرآن به ما اعلام می‌کند که قرارداد را لغو کنيد."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Samad

    “در منطق ما وقتی کسی پایبند به قراردادش باشد اسلام به ما سفارش می‌کند که شما نیز پایبند باشید اما به محض مشاهده کمترین پایبندی، قرآن به ما اعلام می‌کند که قرارداد را لغو کنید.” و این دقیقآ همان گفتنی است که بعد از امضای قرارداد ترکمانچای در زمان ولایت قاجار در کشور گفته میشد و توسط خاتمیان آن زمان. ایول.