ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سعید عابدینی به سالن ۱۲ زندان رجايی‌شهر منتقل شد

سعید عابدینی، کشيش و شهروند

سعید عابدینی، کشيش و شهروند ایرانی – آمریکایی که به‌تازگی به اندرزگاه ۳ زندان رجایی‌شهر کرج تبعید شده بود به سالن ۱۲ این زندان منتقل شد.

بنا به گزارش هرانا، تارنمای مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، عابدينی روز شنبه ۱۶ آذرماه از بند ۳ زندان رجایی‌شهر که زندانیان خطرناک با جرایم خشن در آن نگهداری می‌شوند به بند ۴ سالن ۱۲ این زندان منتقل شد.

سعید عابدینی اوایل مهر ۱۳۹۱ در منزل پدری‌اش بازداشت شده است. وی قبل از سال ۱۳۸۵ کلیسای خانگی داشته و در این راستا فعالیت می‌کرده است. پس از آن به خارج رفته که پس از بازگشت بازداشت شده است.

“تشکیل کلیساهای خانگی به قصد برهم زدن امنیت کشور و تبانی جهت ارتکاب جرم” از جمله اتهاماتی است که از سوی دادگاه علیه سعید عابدینی اعلام شده است.

دادگاه  در بهمن ماه ۱۳۹۱ عابدینی را به هشت سال حبس محکوم کرد. در سال‌های اخیر ده‌ها نفر از اعضای کلیساهای خانگی در شهرهای مختلف ایران بازداشت شده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.