ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

"ايران به دليل تحريم‌های جديد آمريکا مذاکرات وين را ترک کرد"

خبرگزاری مهر نوشت مذاکرات کارشناسی

خبرگزاری مهر نوشت مذاکرات کارشناسی ايران و ۱+۵ شب گذشته پس از چهار روز مذاکره فشرده در پی اعمال تحريم‌های جديد از سوی آمريکا عليه شرکت‌های همکاری‌کننده با ايران متوقف شد.

اين خبرگزاری به‌نقل از "يک منبع مطلع" نوشته است تحريم‌های جديد "خلاف مسير توافقات و دليل اصلی بازگشت تيم ايرانی از وين در ميانه مذاکرات" بود.

مذاکرات کارشناسی ايران و کشورهای گروه ۱+۵ از روز دوشنبه در وين آغاز شد و عباس عراقچی  مذاکره‌کننده ارشد ايران اعلام کرد که در پايان اين مذاکرات تاريخ شروع به کار گام اول و مکانيزم اقداماتی که هر دو طرف بايد انجام دهند و سازوکارهای اجرايی آن اعلام می‌شود.

شب گذشته رويترز خبر داد که وزارتخانه‌های خارجه و دارايی آمريکا روز گذشته چند شرکت و فرد ديگر  را به دليل حمايت از برنامه هسته ای ايران در فهرست تحريم‌های ايران قرار داد.

در بيانيه وزارت دارایی آمریکا آمده است شرکت‌های عیوض تکنیک، مارو صنعت، نگین پرتو خاور، صنایع هوایی قدس و سازمان صنایع هوایی ایران، و همچنين شرکت‌های سنگاپوری مید اویل آسیا و سنگا تانکر و يک تبعه اوکراين به نام ويتالی سوکولنکو و شرکت تحت مالکيتش به نام شرکت فرلاند که گفته شده است در انتقال تانکر به تانکر نفت ایران فعالیت داشته است تحریم شده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • امیر داوری

    دولتمردان آمریکایی تحت هیچ شرایطی قابل اعتماد نیستند.زبان آنها زبان زور و تزویر است.بنابراین ادبیات شایسته آنها ادبیات از نوع احمدی نژاد است.