ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

از تک‌نوازی سنتور تا موسیقی هند

پانته‌آ بهرامی - کنسرت آلان کوشان، آهنگساز و نوازنده در آذر ماه ۱۳۹۲ برگزار شد. طرفداران موسیقی پیشرو آمده بودند تا آخرین قطعات ساخته او را بشنوند.

آلان کوشان، آهنگساز و نوازنده

کنسرت آلان کوشان، آهنگساز و نوازنده، ۱۴  دسامبر ۲۰۱۳ (۲۳ آذر ماه) در تئا‌تر «لب» در نیویورک، به دعوت «کانون کند و کاو هنری» در حالی برگزار شد که شهر را برف سنگینی پوشانده بود. با این حال طرفداران موسیقی پیشرو آمده بودند تا آخرین قطعات ساخته او را بشنوند.

تازه‌ترین ساخته آلان کوشان «۲۱ گرم» نام دارد. دونکان مک دوگال، دانشمند آمریکایی معتقد بود که۲۱ گرم از وزن انسان در حال مرگ کاسته می‌شود.

آلان کوشان در شهر مهاباد در کردستان ایران متولد شده است. او در ۱۴ سالگی از ایران به سوئیس مهاجرت کرد و اکنون در نیویورک زندگی می‌کند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کار او تلفیق موسیقی کلاسیک ایران با موسیقی کلاسیک غربی ا‌ست.

در برنامه‌ای که می‌شنوید، گذری داریم بر گستره آثار آلان کوشان؛ از تک‌نوازی سنتور و موسیقی تلفیقی تا موسیقی هندی و موسیقی پیشرو.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.