ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

معترضان جاده دزفول - شوشتر را مسدود کردند

اهالی صالح‌شهر واقع در شهرستان

اهالی صالح‌شهر واقع در شهرستان گتوند در استان خوزستان به دليل "وضع نامناسب راه‌ها و جاده‌ها"، مسير دزفول- شوشتر را مسدود کردند.

حادثه رانندگی هفته گذشته در جاده شوشتر - دزفول ۱۱ نفر کشته به جای گذاشت.

محمدرضا بنيادزاده، رئيس شورای شهر صالح‌شهر به خبرگزاری مهر گفت: "تعدادی از جوانان که بيشترشان از خانواده‌های کشته‌شدگان تصادف اخير هستند نسبت به وضعيت نامناسب راه‌ها تجمع کردند."

در حادثه رانندگی که هفته گذشته در محور شوشتر - دزفول رخ داد ۱۱ نفر کشته شدند که ۹ نفر از آن‌ها دانشجو بودند. هم‌اکنون نيز دو نفر از حادثه‌ديدگان در کما به‌سر می‌برند.

بنيادزاده افزود: "تجمع‌کنندگان خواستار رسيدگی به وضعيت جاده‌ها هستند و می‌گويند که اين اتوبان بايد دو بانده شود."

رئيس شورای شهر صالح‌شهر گفت: "از سال ۱۳۸۸ پروژه دو بانده کردن اتوبان مقابل شهر صالح‌شهر آغاز شد و قرار بود که در مدت شش ماه تکميل شود اما تاکنون به‌صورت نيمه‌تمام به حال خود رها شده است."

معترضان از "عدم پاسخگويی مسئولان شهری و واکنش ديرهنگام اورژانس نيز گله داشتند و می‌گفتند که در روز تصادف برخی حادثه‌ديدگان با وانت به بيمارستان منقل شدند."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.