ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کنسرت شهرام ناظری در قونیه

بزرگداشت مولانا

کنسرت شهرام ناظری مقارن با ایام بزرگداشت مولانا در شهر قونیه برگزار شد. شهرام ناظری را در این کنسرت گروه موسیقی مولوی همراهی می‌کرد.

قبل از اغاز کنسرت، شهرام ناظری اظهار کرد: «۳۰ سال بود که با هیچ نهاد دولتی همکاری نداشتم، چون دیدم با آمدن دکتر روحانی، دولتی آمده که فرهنگی فکر می‌کند و گلی از گل مردم شکفته است، همکاری کردم». وی با بیان اینکه باید مسؤولان فکری به این وضعیت بی‌سرو سامان فرهنگی بکنند، تصریح کرد: «در هر صورت انتظار داریم که بخش فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در شهر قونیه برای ایام مولانا همکاری‌های لازم را در برگزاری همایش‌ها و کنسرت‌ها انجام دهد».

منبع: ایسنا

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • داوری

    استاد شهرام ناظری از آن دسته خوانندگانی است که بعد از سرنگون شدن رژیم ستم شاهی و برپایی جمهوری اسلامی در ایران شکوفا شد. از خصوصیات بارز او عدم مداخله در سیاست است و فقط به موسیقی که هنر اوست میپردازد.متاسفانه برخی از خوانندگان*** بجای پرداختن به هنر، وارد بازیهای سیاسی شده اند. که متاسفانه مورد سوء استفاده بسیاری از رسانه های مغرض خارجی قرار گرفته اند.