ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

صدها کارگر پلی‌اکریل اصفهان بار دیگر دست به تجمع اعتراضی زدند

دست‌کم ۳۰۰ تن از کارگران

دست‌کم ۳۰۰ تن از کارگران کارخانه پلی‌اکریل اصفهان، امروز صبح در چهارمین روز از دور سوم اعتراض‌های خود، در محوطه کارخانه دست به اعتصاب زدند.

به گزارش خبرگزاری کار ایران(ایلنا) این کارگران صبح امروز (چهارشنبه چهارم دی‌ماه ۱۳۹۲)  در فاصله تغییر شیفت، در اعتراض به خبر اخراج دو تن از همکاران خود در محوطه کارخانه، تجمع کردند و دست از کار کشیدند.

تجمع اعتراضی کارگران پلی‌اکلیل اصفهان

یکی از نمایندگان کارگران درباره تجمع امروز صبح کارگران به ایلنا گفته است: "کریم فروزان، مدیرعامل پلی‌اکریل اصفهان، صبح امروز در واکنش به ادامه‌دار شدن تجمع‌های اعتراضی کارگران با مدیر بخش نیروگاه و مهندسی کارخانه تماس گرفته و به وی گفته است آقایان «مسعود فتاحی» و «علیرضا بهراد فر» دو نفر از کارگران این مجموعه اخراج هستند."

اما در پی اعتراض‌های امروز صبح، مدیرعامل کارخانه، اخراج این دو کارگر را تکذیب کرد.

بازگشت به کار کارگرانی که اخراج شده‌اند و اعتراض به سیاست‌های کوچک‌سازی کارخانه، از خواسته‌های اصلی کارگران معترض در این دور از تجمع‌ها آن‌ها است.

دور تازه اعتراض‌های کارگران پلی‌اکریل اصفهان از صبح شنبه این هفته آغاز شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.