ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

لبنان: ائتلاف مخالف سوريه خواهان تشکيل دولتی بدون شرکت حزب‌الله شد

ائتلاف لبنانی مخالف حکومت سوريه

ائتلاف لبنانی مخالف حکومت سوريه که روز گذشته محمد شطح، يکی از اعضای برجسته خود را در يک بمب‌گذاری از دست داد، با مسئول دانستن حزب‌الله لبنان در ترور شطح، خواهان تشکيل دولتی بدون شرکت حزب‌الله در آن شد.

فارِس سُعيد، دبيرکل ائتلاف "۱۴ مارس"

به‌گزارش خبرگزاری فرانسه، اين خواست از سوی بسياری از مسئولان اين ائتلافِ موسوم به "۱۴ مارس" زمانی مطرح شده است که به‌دليل بن‌بست سياسی ميان اين نيروها و حزب‌الله، متحدان سوريه و ايران، لبنان هشت ماه است دولت ندارد.

فارِس سُعيد، دبيرکل ائتلاف "۱۴ مارس" گفت: "ما پيشنهاد می‌دهيم دولتی تشکيل شود که در آن نمايندگان جبهه ما و نيروهای بينابينی حضور داشته باشند، بدون حزب‌الله."

وی افزود: "در گذشته ما در دولت وحدت ملی با حزب‌الله شرکت کرديم و در گفت‌وگوهای خود سعی کرديم اين حزب را قانع کنيم که دست از خشونت و قتل برای رسيدن به اهداف سياسی خود بردارد اما ماشين کشتار متوقف نشد."

ائتلاف "۱۴ مارس" حزب‌الله را متهم می‌کند که پشت کشتار نيروهای مخالف بشار اسد از سال ۲۰۰۵ تاکنون قرار دارد و لبنان را به گرداب جنگ داخلی سوريه می‌کشاند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.