ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تظاهرات اعتراضی هزاران پناهجوی آفريقايی در تل‌آويو

هزاران پناهجوی آفريقايی برای حق

هزاران پناهجوی آفريقايی برای حق پناهندگی و اقامت خود در تل‌آويو دست به تظاهرات زدند. آن‌ها همچنين به بازداشت مهاجران توسط پليس اسرائيل اعتراض کردند.

به‌گزارش خبرگزاری آلمان، هزاران آفريقايی با در دست داشتن شعارهای "ما پناهنده‌ايم" و "بازداشت نه" در تل‌آويو دست به تظاهرات زدند و خواهان به‌رسميت شناختن حق پناهندگی خود شدند.

در اين تظاهرات اسرائيلی‌های مدافع حقوق پناهندگان نيز شرکت داشتند.

دولت اسرائيل که به‌تازگی گروه ديگری از پناهجويان آفريقايی را بازداشت کرده، با اين استدلال که آن‌ها بدون مدارک معتبر از مرز گذشته و در کشور غيرقانونی کار می‌کنند سياست خود در قبال پناهجويان را توجيه می‌کند.

صدها نفر از کشورهای سودان، اتيوپی و اريتره هر سال تلاش می‌کنند تا از طريق شبه‌جزيره سينا در مصر خود را به اسرائيل برسانند و در اين کشور کار کنند.

تظاهرکنندگان تل‌آويو می‌گويند به‌دليل آن‌که زندگی در کشورشان خطرناک بود به اسرائيل آمده‌اند.

در ماه اوت بنيامين نتانياهو، نخست‌وزير اسرائيل قراردادی با اوگاندا بست که بر اساس آن اين کشور شرق آفريقا موظف است مهاجران آفريقايی در اسرائيل را بپذيرد. در عوض اسرائيل برای توسعه و تجهيزات ارتش اوگاندا به اين کشور کمک مالی می‌کند.

۹۰ درصد پناهجويان آفريقايی که به اسرائيل می‌روند از اريتره و سودان هستند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.