ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

هشدار اعظم طالقانی به رهبر ايران در مورد "آلوده‌شدن نمازجمعه‌ها به گناه"

اعظم طالقانی يکی از فعالان

اعظم طالقانی يکی از فعالان سياسی ايران و دبيرکل جامعه زنان انقلاب اسلامی در نامه‌ای به آيت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی درباره "اتهام‌زنی بی‌اساس" به افراد در نمازجمعه‌ها هشدار داد و افزود: "پناه می‌برم به خداوند بزرگ از آلودن نمازجمعه به گناه."

اعظم طالقانی

به گزارش کلمه، طالقانی در اين نامه همچنين افزوده: "سال‌هاست که مسئولان گزينش همواره از شرکت يا عدم شرکت متقاضيان استخدام در مراسم نمازجمعه و يا ساير مراسم مذهبی و سياسی رسمی سئوال می‌کنند."

به گفته وی "ابزاری ساختن عبادات برای کسب موقعيت‌های شغلی و يا سياسی و يا ساير رانت‌های مالی و… در تضاد کامل با فلسفه سنن الهی است."

طالقانی در اين نامه گفته که قصد داشته است اين مطالب را در ديدار با آيت‌الله خامنه‌ای مطرح کند اما پس از تماس با دفتر رهبر ايران، مسئولان اين دفتر گفته‌اند ملاقات با آيت‌الله خامنه‌ای "به‌صورت جمعی است."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • محمود تجلی مهر

    آدم با دیدن چنین مطلبی یاد زمانی می افتد که روزنامه ها یک مجموعه از مطالب الکی داشتند برای پر کردن بک گوشه خالی که سفید نماند. یا شاید هم اعظم طالفانی پس از دهها سال سکوت و حضور بی معنی و بی خاصیت در جامعه با چنین کشف عظیمی خدمت بزرگی به بشربت کرده که هنوز عقل ما نمی رسد؟