ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

معاون سپاه پاسداران ايران: کروبی و موسوی مفسد فی‌الارض هستند

حميدرضا مقدم‌فر، معاون فرهنگی و

حميدرضا مقدم‌فر، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران ايران گفت: "احکام موسوی و کروبی را بايد قاضی صادر کند، اما احکامی که از اول انقلاب اسلامی در مورد چنين افرادی صادر شده است و قوه قضائيه بر آن تأکيد داشته، حد آن‌ها مفسد فی‌الارض است."

مهدی کروبی و ميرحسين موسوی

به‌گزارش خبرگزاری فارس، مقدم‌فر افزود: "اميدواريم اين افراد هرچه سريع‌تر محاکمه شوند."

به‌گفته وی "نظام علاقه‌مند است اين افراد توبه کنند اما نمی‌دانم توبه آن‌ها نتيجه‌ بدهد."

ميرحسين موسوی، مهدی کروبی و زهرا رهنورد از بهمن ۱۳۸۹ در حصر خانگی به‌سر می‌برند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Matin

    کاملاً با نظرات این مقام نظامی موافق هستم و آرزوی قلبی من به عنوان یک ایرانی این است که با این افراد نیز عیناً رفتاری که با دیگر محکومین به اعدام شده است بشود زیرا ظلم علی السویه عین عدل است، بویژه که حاکم به دلیل معلولیت جسمی و ذهنی توان برقراری عدالت به شکل دیگری را نداشته باشد. چرا باید هویدا، افسران عالیرتبه نظام پادشاهی ایران، قطب زاده و هزاران زندانی در دوره ی ترک تازی امثال این دو انسان بی رحم و مروت نابود شوند ولی اینان در امان باشند؟ بالاخره برای آرامش اعصاب و روان ما هم که شده باید گذاشت قدری از عدالت هم در این جهان به ظهور برسد.

  • arass

    اگر راست میگویند و بخود اطمینان دارند ٬ اجازه دهند منتقدان به فساد و رابطه بازی و سانسور و.....هم راه پبمایی در همه شهرها داشته باشند

  • farhad

    مفسد فی الارض شماها هستید که یک ملت را پریشان کرده اید و در مقابل هم قرار داده اید  تا به پول و مقام برسید . 

  • Samad

    و نتیجه اینکه هم رهبر معظم و هم شورای نگهبان که صلاحیت این ۲ مفسد فی الارض را برای کاندیدایی ریاست جمهوری پوشالی در سال  ۸۸ و در میان چندین صد نفر از افراد «خودی» تایید کرده بودند نه تنها مفسد فی الارض بلکه مفسد فی العرش هستند!  و چه به حق به گفته اینشتین که اگر احتمالأ حد و مرزی بر وسعت کهکشان و یا عرش  بیکران باشد اما بطور یقین حد و مرزی بر جهل و نادانی انسان نیست و نبوده و نخواهد بود.  نمونه این جهل و نادانی را در کشورمان به وفور و علی الخصوص در میان آخوندان و ملایان  بخوبی میتوان مشاهده نمود. ایول.