ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

پوتین: عربستان یک رژیم تروریستی است

ولادیمیر پوتین، رئیس‌ جمهوری روسیه،

ولادیمیر پوتین، رئیس‌ جمهوری روسیه، دولت عربستان سعودی را یک رژیم تروریستی خواند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه الغد، ولادیمیر پوتین گفت: "روسیه به زودی پاسخ عاملان انفجارهای ولگوگراد را خواهد داد."

در جریان دو انفجار انتحاری در شهر ولگوگراد روسیه، دست‌کم ۱۴ تن در دوشنبه هفته پیش کشته شدند.

پوتین در این ظهارنظر خود انفجارهای اخیر در ولگوگراد را شبیه انفجارهای معمول در سوریه و لبنان خواند و گفته که پاسخ ما به گونه‌ای خواهد بود که نقشه خاورمیانه تغییر خواهد کرد.

به باور برخی از ناظران، دولت عربستان می‌تواند از نفوذ خود بر گروه‌های اسلامی تندرو در منطقه قفقاز و چچن، علیه سیاست‌های روسیه در حمایت از رژیم بشار اسد در سوریه استفاده کند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • تارا

    سلام گفته ی پوتین در مورد منشاء تروریسم خواندن عربستان حدس نیست و یک واقعیت است. و روسیه باید برای نشان دادن ابر قدرت بودنش هم که شده به عربستان سعودی حمله ی نظامی کند. شبیه کاری که آمریکا با افغانستان کرد بعد از حادثه ی 11 سپتامبر. من به شدت موافق حمله ی نظامی روسیه به کشور بسیار بسیار ضعیف و فاسد عربستان هستم. و رژیم خودکامه و سلطنتی عربستان بزودی نابود خواهد شد. با گفته های یوزری به نام hame alaihe alghaedeh هم مخالفم و به نظر من گفته های این دوست عزیز هیچ منطقی و هیچ ارتباطی به واقعیت نداشتند.

  • کوژان

    روسیه‌ هر طوری باشد نمیخواهد نفوز خودش را از دست بدهد اگر سوریه‌ سقوت کند مسلحت روسیه‌ سقوتخواهیدکرد پس سحی میکند که‌ اگر به‌ دست زدن به‌ نخشه‌ی خاورمیانه‌هم باشد نفوزی خودیشیان سرجا بماند و روسیه‌ حالا روسیه دورانی نیست که‌ افغانستان را اشغالکرده‌ بود روسیه‌ از نظر سربازی و اقتسادی خیلی قوی هیست و چین هیم از ایشان پشتبانی میکنند بنابراین نباید پوتینرا دستکم گرفت هیمگی ما میدانیم که‌ سعودیه‌ نوکری امریکا است و هرچی امریکا گوید بدون چونچرا انجام میدهد من هیم موفق پوتین هستم ریشه‌ تروریست از سعودیه‌ و ایران سر چشم میگیرد هر وخت رژم ال سعود و ایران سرنگون شدند تروریزم ریشکش خواهید شد

  • جمهوریخواه

    پربیراه نگفته، گوشه ایی از حقایق سیاسی، از افشا گری دیکتاتورها و قدرتمداران از یکدیگر آشکار میشود !

  • lمهدوی

    جدی نگیرید خبرگزاری اینترپوتین گزارش داد که پوتین داشته خواب می دیده وگرنه شوروی که قدرتش بیشتر بود نتوانست کشور کوچکتر افغانستان را تحت کنترل بگیرد!!

  • omid

    نمیدونم چی بگم... فقط میشه گفت اوضاع جهان خیلی بهم ریخته اس انگار همه مردم جهان منتظر یه جنگ بزرگ هستند واقعا فکر بهش تن ادم رو میلرزونه

  • hameh alaihe alghaedeh

    ها ها ها محور شرارت پوتین حالا باید دید چپ در مورد تهدید پوتین برای تغییر نقشه خاور میانه ! چه سکوت وحشتناکی پیشه میکند پوتین عصبانی است در عراق القاعده را مقاومت مردم عراق در برابر اشغال امریکا ! می خواندند حالا باید تغییر جهت دهند ! اخبار روز دست پاچه خبری را که با خوشحالی در مورد رژه القاعده در خیابانهای عراق تیتر کرده بود برداشت ! این اولین بار نیست که اینها بی گدار به اب میزنند . انزمان هر روز جاسوس اسراییل و آمریکا کشف میکرد با کمک همینها ! سرکوب جنبش سبز مردم با کمک و راهنمایی روسیه صورت گرفت ( اظهارات کروبی در انزمان ) . نیروی تحت فرمان او قرارداد های آشکار و پنهان امنیتی _ نظامی با روسیه امضا فرمود . پوتین از احمدی نژاد دفاع جانانه کرد . می خواستند جنبش سبز مردم علیه روسیه و غزه بازی و لبنان نوازی را به خدمت عصر طلایی امام در اورند . اما تند روی هاشمی _ خوئینی ها در سر نگونی خامنه ای نقشه روسی را بر باد داد . هدف و برنامه های اینها ادامه همان سیاست ۳۰۰ ساله استعماری روسیه است شما ( همه جناح های ج ا ) هم در دام اینها افتادید اینها با همه شما به جز دکتر بهشتی بازی کردند خود کرده را تدبیر نیست همین الان که شما به جواد ظریف و نزدیکی به امریکا حمله میکنید ، مجری نظرات انها هستید میبینید چقدر تا خرخره در دام انها افتاده اید این ها با داوود در افغانستان هم همین کار را کردند اما شما درس نگرفتید

  • مهدی

    پوتین درست می گوید عربستان سعی میکند نقش تاثیرگذاری قدرتمند را در منطقه وجهان بازی کند .انها با درامد حاصل از فروش نفت توهم قدرت اقتصادی را در خود به وجود اورده اند .باید با حمله نظامی انها را سرجای خود نشاند..

  • mmansour piry khanghah

    ایول! مگر شما بداد منطقه برسید،چون هر اقدامی توسط اقای خامنه ای به جنگ سنی و شیعی منجر خواهد شد

  • بهنام

    ظاهرآ توهم سران رژیم به این پوتین هم رسیده است . بله وقتی کم می آورند به جای اینکه ریشه یابی کنند تقصیر را به گردن دشمن فرضی خارجی می اندازند . پوتین دیکتاتوری بیش نیست ، دیکتاتوری که نمیتواند کار چندانی از پیش ببرد و بیخود و بیجهت دست و پا میزند .