ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

خودکشی يک دختر و پسر جوان در مهران و کامياران

يک جوان ۲۵ ساله در

يک جوان ۲۵ ساله در بخش مرکزی شهرستان مهران استان ايلام، با اسلحه به زندگی خود پایان داد.

به گزارش تارنمای ايلام فردا، "اين جوان ۲۵ ساله که از اهالی روستای چالاب شهرستان مهران است به علت ناراحتی شديد روحی و تاثيرات ناشی از فوت پدرش اقدام به خودکشی کرده است."

اما محمد رضايی بخشدار مرکزی شهرستان مهران گفته است: "علت مرگ اين جوان ۲۵ ساله، صرفا ناراحتی روحی ناشی از فوت پدرش نبوده بلکه دلايل و عوامل ديگری نيز در اين حوادث تلخ دخيل است."

وی "مشکلات اقتصادی زندگی، ترس از زندگی و بی سرپناهی، فقر و بيکاری، افسردگی و مهم‌تر از همه نداشتن اميد به زندگی و نشاط را از علل و عوامل مهم خودکشی عنوان کرد."

رضايی افزود: "اگر جوانان سرگرم کار باشند و وضعيت اقتصادی خوبی داشته باشند، هيچ‌گاه دست به خودکشی نمی‌زنند و حوادث مرگ و مير اعضای خانواده آن‌ها، نميت‌واند آن‌ها را وادار به خودکشی کند."

همچنين يک دختر ١٨ ساله ساکن شهرستان کامياران در استان کردستان، به دليل آنچه که "اختلافات خانوادگی" اعلام شده با خودکشی به زندگی‌اش پايان داد.

به گزارش کُردپا، مهتاب اسحاقی ١٨ ساله و ساکن روستای "طا" از توابع شهرستان کامياران، از طريق حلق‌آويز نمودن خويش اقدام به خودکشی کرد.

اين دختر جوان چند روز قبل هم به دليل اختلافات خانوادگی با خوردن قرص، اقدام به خودکشی کرده بود که در بيمارستان شهر کامياران وی را از مرگ نجات دادند اما به دليل "سرزنش بستگان برای بار دوم اقدام به خودکشی و به زندگی خود پايان داد."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.