ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

چند بازيکن فوتبال ايران به‌دليل "قليان‌کشی" محروم شدند

فدراسيون فوتبال ايران دو بازيکن

فدراسيون فوتبال ايران دو بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس و سه عضو تيم ملی فوتبال زير ۲۲ سال ايران را به‌دليل قليان‌کشی محروم کرد.

محسن مسلمان و پيام صادقيان، دو بازيکن تيم پرسپوليس که به‌دليل قليان‌کشی محروم شده‌اند.

به‌گزارش خبرگزاری مهر، فدراسيون فوتبال ايران سرپرست، آناليزور و پزشک تيم فوتبال زير ۲۲ سال را به‌طور موقت از کليه فعاليت‌های فوتبالی محروم کرد. همچنين پيام صادقيان و محسن مسلمان، دو بازيکن تيم پرسپوليس که اميد زيادی داشتند در جام‌ جهانی حضور داشته باشند از بازی در تيم‌های ملی محروم شدند و به کارلوس کی‌روش، سرمربی تيم ملی فوتبال ايران نيز تأکيد شد که نبايد اين بازيکنان را به اردو دعوت کند.

بنا به اين گزارش تيم فوتبال زير ۲۲ سال ايران که خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسيا آماده می‌کند، هفته گذشته برای برگزاری ديداری تدارکاتی با کره جنوبی راهی کيش شد. در اين اردو چند بازيکن و اعضای کادر فنی تيم اقدام به کشيدن قليان در هتل محل اقامت خود کردند.

انتشار اين خبر واکنش‌های زيادی را به همراه داشت که در پی آن علی کفاشيان، رئيس فدراسيون فوتبال ايران، هيئت رسيدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال را مأمور رسيدگی و بررسی اين موضوع کرد.

بنا بر اين حکم محروم‌شدگان تيم فوتبال زير ۲۲ سال ايران حق همراهی اين تيم در مسابقات قهرمانی آسيا را نيز ندارند.

اين گزارش می‌افزايد نام پيام صادقيان و محسن مسلمان، دو بازيکن تيم پرسپوليس که اقدام به کشيدن قليان کرده بودند در شرايطی اعلام شده است که پرسپوليسی‌ها معتقد بودند اين دو بازيکن در اتفاقاتی که در هتل محل اقامت تيم زير ۲۲ سال در کيش رخ داده مشارکتی نداشته‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • سپهر

    با درود: بنده نیز با نظر دوستان موافقم. آبا فقط مشکل فوتبال ما قلیان کشیدن بازیکنان است؟ من همین الان چندین عکس از قلیان و سیگار کشیدن بازیکنان استقلال دارم..! اما تا وقتی هدف خاصی رو نخوام دنبال کنم، این عکسها رو منتشر نمیکنم. برنامه نود و عادل فردوسی پور هم به همراه دست های آلوده، یکی دو هفته میشه که سعی در تخریب پیام صادقیان داشته و دارد. باید به مسایل فنی بازیکنان پرداخته شود. همین الان برید و سایت های اجتماعی رو ببینید.. متاسفانه چندین صفحه در فیسبوک بر ضد پیام صادقیان درست شده که فقط و فقط به فحش و ناسزا نسبت به این بازیکن پرداخته.... جای بسی تاسف است... این سایت همیشه رسالت خود را در کمال ادب و احترام به همه شخصیت ها داشته و نقطهخ نظرات دوستان را نیز انعکاس می دهد. وافعاً یه بازی دربی جای اینهمه آبروریزی رو داره؟ اونم یک بازیکن خوب به مانند صادقیان که میتونه تو جام جهانی ما رو خیلی کمک کنه. به امید روزی که ایرانی سرشار از ادب و احترام رو داشته باشم. با سپاس از سایت رادیو زمانه

  • hasani

    امیر قلعه نویی با رد گفته های نکونام اعلام کرد: “تیم را خیلی خوب و هجومی بستیم و خدا و اهل بیت !! کمک کردند که نتایج خیلی خوبی بگیریم.!!

  • jamal

    مسخره است.  خانه از  پی ویران است  و شاهددر فکرنقش  ایوان  ست  .  فساد در فدراسیون بیداد میکند چند جوان را بعلت بیعرضگی سرپرست داغان میکنند. ظاهرا برنامه قهرمانی استقلال  را دارند.. 

  • جواد

    آیا فقط مشکل فوتبال ایران " قلیان کشیدن بازیکنان " هست ؟؟؟؟ به نظر من حظور خود آقایون در فدراسیون و فوتبال ایران مشکل بزرگی هست نه قلیان کشیدن بازیکن