ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مرگ يک زن باردار به دليل کوتاهی مسئولان بيمارستان ياسوج

يک زن جوان باردار به

يک زن جوان باردار به دليل آنچه "کوتاهی کادر بيمارستان امام سجاد ياسوج" اعلام شده، جانش را از دست داد.

حمزه فرهادپور، یکی از نزدیکان این قربانی به تارنمای محلی بوير نيوز گفت: "برادرزاده‌ام که باردار بود روز ۱۱ دی برای مراقبت در بيمارستان امام سجاد ياسوج بستری شد و روز گذشته (۱۹ دی) به اتاق عمل رفت و بچه‌اش به دنيا آمد  و حتی به دختر تازه متولد شده‌اش شير داد اما بعد از عمل دچار خونريزی شد."

حمزه فرهادپور افزود: "هر چه اين موضوع را به کادر بيمارستان اطلاع داديم کسی توجهی نکرد و لحظه به لحظه حال وی بدتر شد که نهايتا اعلام کردند که خونريزی ناشی از عمل بوده و حتی يک کيسه خون نيز به وی تزريق کردند."

فرهادپور به "اقدامات ضعيف درمانی انجام شده و ناتوانی در تشخيص" از سوی کادر بيمارستان اشاره کرد و افزود: "نهايتا ساعت ۱۲ و ۴۰ دقيقه بامداد او را با آمبولانس به بيمارستان شهيد بهشتی ياسوج انتقال دادند و آنجا هم نتوانستد کاری انجام دهند که وی نهايتا ساعت دو بامداد (جمعه ۲۰ دی) فوت کرد."

فرهادپور خطاب به مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و بيمارستان امام سجاد گفت: "برادرزاده‌ام قربانی ناتوانی کادر اين بيمارستان شد ولی اميدوارم مسئولان ارشد بهداشتی استان به فکر مردم باشند و اجازه ندهند با جان مردم بازی شود."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.