ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

خشونت علیه زنان افغانستان

مستند «لت و کوب زنان»

مستند «لت و کوب زنان» به مسأله خشونت به زنان، ازدواج‌های اجباری، ازدواج کودکان و خشونت خانگی در مزار شریف افغانستان می‌پردازد. این مستند با حمایت مالی سازمان USAID ساخته شده است.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • تهمورث

    در زمان محمد ظاهر شاه در دهه چهل شمسی سفری مربوط به راه و راهسازی از تایباد به افغانستان داشتم و از دیدن جنایاتی که مردانی افغانی بنام ناموس و غیرت به انجام میدادند یکه میخوردم و میدیدم که روسها در نواحی غرب و شمال غرب افغانستان سرگرم اجرای پروژه های عظیمی بودند و این مردم کماکان بر مبنای افار قرون وسطائی خود بودند. زن حق راه رفتن در کنار مرد را نداشت و چندین بار بمن غلط کردی ( اشتباه کردی) را گوشزد نمودند. در موقع حمله به افغانستان و قلع و قمع طالبان دوستان که عقیده مرا جویا میشدند جوابم همیشه این بو که تا در افغانستان قانون مرد سالاری هست هیچ تغیری صورت نخواهد گرفت . من عقیده دارم علل زن آزاری در افغانستان بخاطر آن است که میدانند زنان افغان چون زنان ایران شیر زنانی در زنجیرند و چنانچه آزاد شوند جامعه افغانستان را بسوی پویائی راهنمود خواهند و انگاه فلان کس نخواهد توانست به زنی زور بگوید . افغانستان محتاج یک رونسانس فکری از زیر تا بالا است و شستن افکار عقب مانده قرون از ذهن هم زن و هم مرد افغان استو تا این در روی همین پاشنه بچرخد اخیار زن آزاری را هر روز خواهید شنید.