ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

روايت جديد محسنی اژه‌ای از ماجرای تيراندازی مداح حکومتی

غلام‌حسين محسنی اژه‌ای، سخنگوی قوه

غلام‌حسين محسنی اژه‌ای، سخنگوی قوه قضائيه در نشست خبری خود نسخه تازه‌ای از ماجرای مربوط به تيراندازی محمود کريمی، مداح حکومتی به سوی يک خودرو را ارائه کرد و گفت کسی که تيراندازی کرده مداح نبوده بلکه همراه او بوده است.

به‌گزارش منابع خبری ايران، محسنی اژه‌ای گفت: "متأسفانه در جريان پرونده تيراندازی منتسب به يکی از مداحان تهرانی رسانه‌ها مطالبی را نوشتند که عمدتاً درست نبود."

سخنگوی قوه قضائيه در تشريح ماجرا گفت: "بر اساس اعلام شاکی و مداح معروف مشخص شده سه خودرو در اتوبان شهيد بابايی مسير شرق به غرب در حرکت بوده‌اند که دو تای آن‌ها ۲۰۶ و يکی از آن‌ها مزدا بوده است."

وی افزود: "شاکی پرونده مدعی شد که در داخل تونل سبقت می‌گيرد و اين در حالی است که پس از اين سبقت خودروی آقای کريمی برای وی چراغ می‌زند و اين فرد هم از خط وسط به خط کناری منتقل می‌شود. شاکی می‌گويد پس از اين اقدام صدای چند تير می‌شنود که يکی از اين تيرها به خودرو اصابت می‌کند."

بر اساس نسخه جديد اين ماجرا، پس از اين اتفاق خودرو شاکی و خودرو محمود کريمی در گوشه اتوبان می‌ايستند و با يکديگر به واسطه شناختن همديگر احوال‌پرسی و سپس خداحافظی می‌کنند.

به‌گفته محسنی اژه‌ای شاکی گفته است که فردای روز حادثه تنی چند از دوستانش به وی می‌گويند از آن‌جا که ماشين‌ات تير خورده نمی‌توانی آن را بفروشی و درست کنی به همين دليل شاکی به پليس مراجعه می‌کند.

وی افزود: "پس از حضور شاکی در مرجع انتظامی پرونده تکميل شده و از شاکی و همچنين مداح معروف آقای کريمی تحقيقات انجام می‌شود در حالی که شاکی می‌گويد شکايتی ندارد و فقط خسارت ماشين‌اش را می‌خواهد."

سخنگوی قوه قضائيه گفت: "فردی که همراه آقای کريمی بوده مدعی شده که اسلحه برای وی بوده و اجازه شليک هم داشته است و از اين فرد هم تحقيقاتی به عمل آمده است."

اين در حالی است که دو روايت پيشين با اين روايت متفاوت است.

در روايت نخست خودروی این مداح، در یکی از اتوبان‌های درون شهری تهران با یک پژو ۲۰۶ که زوج جوانی در آن بودند تصادف می‌کند. پس از تصادف و درگیری لفظی، یکی از افراد حلقه این مداح، با سلاح کمری پنج تیر به سمت خودروی این افراد شلیک می‌کند و سپس همه فرار می‌کنند.

پس از حادثه سرنشینان ۲۰۶ به کلانتری شکایت می‌برند و شکایت ثبت و به دادسرا ارسال می‌شود اما مداح در جلسه دادرسی حضور پیدا نمی‌کند.

در روايت دوم به‌نقل از سايت‌های نزديک به سپاه پاسداران و نهادهای امنيتی آمده است  این خودرو مداح بوده که “از سوی سرنشینان چند خودرو اراذل و اوباش” مورد تهدید قرار گرفته است.

محمود کريمی در کنار رهبر جمهوری اسلامی

روايت دوم می‌افزايد “سرنشینان این خودروها با ویراژ دادن اطراف خودرو محمود کریمی وی را مجبور به توقف در حاشیه اتوبان می‌کنند. پس از توقف خودرو کریمی در حاشیه اتوبان، سرنشینان خودروهای مزاحم پیاده شده و به سمت خودرو کریمی می‌روند و این مداح که به همراه خانواده خود بوده برای دفاع از خانواده خود و دور کردن آن‌ها اقدام به شلیک هوایی می‌کند که این کار هم نتیجه نمی‌دهد و در نهایت کریمی یک گلوله به سمت لاستیک ماشین یکی از این افراد مزاحم شلیک می‌کند که این گلوله به گلگیر خودرو اصابت می‌کند و در نهایت آن‌ها از اطراف ماشین کریمی فاصله می‌گیرند.”

غلام‌حسين محسنی اژه‌ای گفت: "در حال حاضر هنوز قرار نهايی برای اين پرونده صادر نشده است اما با توجه به تحقيقاتی که انجام شده به زودی قرار صادر می‌شود."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • p

    ماجرای چهارم : مداح و فرد شاکی در اتوبان مشغول بوق زدن وعروسی و چراغ زدن بودن سپس اقای کریمی به رسم قبایل مداحان اهل بیت با شلیک چند گلوله و دادن آن به دوستان (هر کدام به رسم یاد بود 1 گلوله شلیک کردند) جشن عروسی را گرامی داشته سپس با زوج جوان تبریک و برای آنها آرزوی خوشبختی در تمام مراحل زندگی میکنند سپس زوج جوان برای اجازه ویراژ دادن در اتوبان به کلانتری محله رفته و اشتباها فرم شکایت را پر میکنند در همان حال ماموران انتظامی چون اسم آقای کریمی را خوب بلد نبودند نامه اظهاریه را برایشان پست میکنند که هم زمان با کارت دعوت عروسی زوج جوان به دست ایشان میرسد و چون ایشان به عروسی میروند فرصت نمیکنند که به دادگاه برای توضیح بروند و بقیه ماجرا

  • hasani

    اسلحه کریمی را به دست راننده‌اش دادند!! چقدر  دروغ  ؟! شرم کنید.  

  • پارسا

    از خنده مردم

  • بهنام 1

    اینها مردم را هم مثل خودشان احمق فرض کرده اند . با این حرفها مرغ پخته را هم به خنده وا میدارند . به این قسمت توجه کنید : ( وی افزود: “شاکی پرونده مدعی شد که در داخل تونل سبقت می‌گیرد و این در حالی است که پس از این سبقت خودروی آقای کریمی برای وی چراغ می‌زند و این فرد هم از خط وسط به خط کناری منتقل می‌شود. شاکی می‌گوید پس از این اقدام صدای چند تیر می‌شنود که یکی از این تیرها به خودرو اصابت می‌کند.” بر اساس نسخه جدید این ماجرا، پس از این اتفاق خودرو شاکی و خودرو محمود کریمی در گوشه اتوبان می‌ایستند و با یکدیگر به واسطه شناختن همدیگر احوال‌پرسی و سپس خداحافظی می‌کنند. ) از نظر احتمالات ، چند در صد احتمال میدهید که دو نفر آشنا نیمه های شب در یکی از اتوبانهای تهران و در تونل زیر گذر همدیگر را ملاقات کنند و این چه سلام و علیکیست که جواب آنرا با شلیک گلوله میدهند ؟ البته این حادثه یک نکته بسیار مثبت هم داشت و آن اینکه نفرت مردم از این جماعت مداح را به عینه ثابت نمود و برای چندمین بار نشان داد که طبل رسوائیشان از بام فرو افتاده است .

  • بهنام 1

    FOR TEST

  • تهمورث

    اینطور که داستان جلو میرود ترس آن دارم که اعلام شود خود شاکی با ارائه اسلحه به مداح والتماس از او برای تیر اندازی بخودش برای معروفیت و اسم در کردن رود . در کشور هر کی به هرکی انسانهائی از نوع اژه ای صد البته مجبور به دروغ گوئی و تحریف میشوند, جای دندان آقای محسنی اژه ای فکر میکنم هنوز روی شانه عیسی سحر خیز باشد و شما چگونه انتظار دارید از همچو تحفه ای سراپا دروغ سخن راست بشنوید . هم امروز با توهین های مکرر به وزیر ارشاد ایران او را سکه یک پول کرد و حساب نکرد در مقابل راست گوئی وزیر در مورد فیسبوک حداقل آبروداری بکند. سخن بر سر این نیست که این رژیم برود و یا نرود بلکه سخن بر آن اساس است که اینها آنچنان شیرازه مملکتی از مبانی اخلاق و باور تهی کرده اند که مانند اسد در سوریه نرفتنشان بهتر از رفتنشان است صد متاسفانه.