ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مرگ ۳۵ نفر در استان کردستان بر اثر مسموميت و سوختگی

غلامرضا همايون، دبيرکل پزشک قانونی

غلامرضا همايون، دبيرکل پزشک قانونی استان کردستان اعلام کرد، در ۹ ماهه نخست سال جاری ۳۵ نفر بر اثر مسموميت با گاز منو اکسيد کربن و سوختگی در اين استان جانشان را از دست داده‌اند.

غلامرضا همايون به خبرگزاری کُردپرس گفته است، از اين تعداد، ۱۷ نفر بر اثر گاز منو اکسيد کربن و ۱۸ نفر بر اثر سوختگی جانشان را از دست داده‌اند.

بر اساس اين آمار، در ميان فوتی‌های ناشی از مسموميت با گاز منو اکسيد کربن طی ۹ ماه نخست سال جاری ۱۲ مرد و پنج زن بودند. همچنين آمار مرگ بر اثر سوختگی هفت مرد و ۱۱ زن بوده است.

به‌گفته دبيرکل پزشک قانونی استان کردستان در بازه زمانی مشابه در سال گذشته ۲۰ نفر جانشان را بر اثر مسموميت با گاز منو اکسيد کربن از دست داده‌اند که نشان از کاهشی ۱۵ درصدی در سال جاری دارد، اما آمار سوختگی در سال جاری افزايش شش درصدی داشته است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • آرمان شهر | Armanshahr| بنیاد آرمان شهر | هفت‌روز نامه حقوق بشری ایران ـ شماره 29

    […]  حدود دو هزار نفر از ساکنان شهر پردیس مسموم شدند دویچه وله ۲۷ دی ۱۳۹۲ روابط عمومی فرمانداری شهرستان پردیس استان تهران از مسمومیت با منشأ ناشناخته حدود دو هزار نفر از اهالی این شهرستان خبر داد. از شهروندان خواسته شده فعلا از آب معدنی یا جوشیده استفاده کنند. مرگ ۳۵ نفر در استان کردستان بر اثر مسمومیت و سوختگی […]