ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

با آزادی فرزاد مددزاده مخالفت می‌شود

به رغم پایان یافتن محکومیت

به رغم پایان یافتن محکومیت پنج ساله فرزاد مددزاده، این زندانی سیاسی کماکان در زندان نگه داشته می‌شود.

به گزارش تارنمای هرانا، فرزاد مددزاده، زندانی سیاسی سالن ۱۲ زندان رجایی شهر کرج، می‌بایستی پنجشنبه گذشته، سوم بهمن‌ماه آزاد می‌شد که مسئولان زندان با آزادی او مخافت کرده‌اند.

شبنم و فرزاد مددزاده

به گزارش تارنمای هرانا، مسئولان زندان به دوستان و بستگان فرزاد ممدزاده که در برابر زندان رجایی‌شهر برای استقبال از او گرد آمده بودند اطلاع داده‌اند که وی هنوز یک "پرونده باز" دارد.

یکی از آشنایان و آگاهان به پرونده مددزاده به هرانا گفته است: "فرزاد مددزاده در تابستان سال ۱۳۹۰ به همراه صالح کهندل و محمدعلی (پیروز) منصوری و یک زندانی سیاسی دیگر، به بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل و پرونده‌ای با اتهام تبلیغ علیه نظام برای ایشان مفتوح شد. چند ماه بعد به دستور دادگاه انقلاب هر چهارنفر از اتهام مزبور تبرئه شدند. ولی اکنون اجرای احکام زندان اعلام کرده است که نام فرزاد در لیست نیست. این درحالی است که قرار بازداشت صادره از سوی دادگاه انقلاب دو ماهه بوده است و اگر به فرض نام فرزاد از قلم افتاده باشد نیز اکنون که بیش از دو سال گذشته باید وی را آزاد کنند."

فرزاد مددزاده، یکم اسفند ماه ۱۳۸۷به همراه خواهرش شبنم مددزاده توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.

شبنم مددزاده، سه‌شنبه هفته گذشته، اول بهمن‌ماه ۱۳۹۲ با اتمام دوران پنج ساله‌ محکومیتش آزاد شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.