ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

در پیوند با حادثه آتش‌سوزی خیابان جمهوری، دو نفر در بازداشتند

دو‌نفر از کارکنان سازمان آتش‌نشانی

دو‌نفر از کارکنان سازمان آتش‌نشانی تهران در خصوص حادثه خيابان جمهوری بازداشت شدند.

به گزارش روزنامه شرق، بازپرس جنايی تهران بعد از تحقيق از رئيس ايستگاه يک سازمان آتش‌نشانی تهران و اپراتور نردبانی که در اين عمليات به علت نقص در سيستم کامپيوتر کار نکرده بود، آن‌ها را بازداشت کرده است.

همچنين محل حادثه با دستور بازپرس پرونده پلمپ شده و تيمی از کارشناسان پليس آگاهی با حضور در کارگاه خياطی، به بررسی محل پرداختند تا احتمال عمدی‌بودن آتش‌سوزی يا سهل‌انگاری در اين ماجرا را بررسی کنند.

در همين حال، خانواده دو زنی که جانشان را در اين حادثه از دست دادند با مراجعه به دادسرا اعلام شکايت کرده‌اند.

در حالی‌که بررسی‌های قضايی پيرامون اين حادثه آغاز شده است، عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزير کشور گفت: "تيم زبده‌ای با حضور در محل حادثه گزارش کاملی را تهيه خواهد کرد تا در آينده از وقوع اين حوادث جلوگيری شود."

هفته پیش دو نفر از کارگران يک توليدی در خيابان جمهوری تهران، بعد از آنکه کارگاهشان آتش گرفت، قصد نجات خود را داشتند که به دليل "خرابی" تجهيزات سازمان آتش‌نشانی و همچنين آب و کف‌پاشی بر روی آن‌ها"  نتوانستند تعادل خود را حفظ کنند و به پايين ساختمان سقوط کردند و جان‌شان را از دست دادند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.