ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

گروه فرانسوی "دفت پانک" جوايز گرمی ۲۰۱۴ را درو کرد

در پنجاه‌وششمين دوره جايزه "گرمی" گروه فرانسوی "دفت پانک" و گروه رپ آمريکايی مک‌لمور و لوئیس موفق به دريافت بيشترين جايزه‌های امسال شدند.

در پنجاه‌وششمين دوره از جوايز موسيقی "گرمی" گروه "دفت پانک" موفق شد جوايز بهترين آلبوم سال، بهترين اجرای گروهی دو نفره، بهترين آلبوم رقص الکترونيک و بهترين ضبط سال را به دست آورد.

"دفت پانک" يک گروه موسيقی الکترونيک فرانسوی برنده اصلی جوايز گرمی امسال

به‌گزارش خبرگزاری فرانسه، مراسم اهدای جوايز گرمی ۲۰۱۴ که اسکار دنيای موسيقی ناميده می‌شود شب گذشته در لس‌آنجلس برگزار شد‌.

"دفت پانک" يک گروه موسيقی الکترونيک فرانسوی است که در سال ۱۹۹۳ شکل گرفت. اين گروه توسط توماس بنگالتر و گی مانوئل دو هومم کريستو هدايت می‌شود و هميشه هنرمندان آن با کلاه‌خودهای روباتی روی صحنه ظاهر می‌شوند.

در بخش بهترين آلبوم سال، "تيلر سوييفت"‌، "مکلمور" و "کندريک لامار" و در بخش بهترين اجرای گروهی آثار مشترکی از "جاستين تيمبرليک" و "جی زد"‌ و "ريحانا و ميکی اکو" از از رقبای "دفت پانک" بودند.

گروه رپ آمريکايی مک‌لمور و لوئیس

همچنين گروه رپ آمريکايی مک‌لمور و لوئیس نيز موفق شد چهار جایزه بهترین آلبوم رپ، بهترین هنرمند جديد، بهترين اجرای رپ و بهترين ترانه رپ را از آن خود کرد.

پل مک‌کارتنی موفق شد جايزه بهترين موسيقی فيلم‌ را از آن خود کند. مک‌کارتنی و رينگو استار ستاره پيشين گروه "بيتل‌ها" در شب مراسم اجرای مشترکی داشتند که يوکو اونو، همسر جان لنون، عضو ديگر گروه "بيتل‌ها" که در سال ۱۹۸۰ کشته شد به‌همراه پسرش، شن لنون در ميان جمعيت می‌رقصيدند.

در گشايش مراسم زوج بیانسه و "جی ـ زد" یک آهنگ دو صدایی را از روی جايگاه خود در ميان تماشاگران اجرا کردند. به‌جز اين، شب "گرمی" برای "جی ـ زد ، رپر آمريکايی ناامیدکننده بود. او با ۹ نامزدی در بخش‌های مختلف تنها توانست با خواننده پاپ آمریکا جاستین تیمبرلیک جایزه بهترین کليپ موسيقی را به ارمغان آورد. حتی تیمبرلیک، که در هفت بخش نامزد دریافت جایزه بود تنها توانست سه جايزه را از آن خود کند.

جايزه بهترين اجرای تکی پاپ به "لرد" نيوزلندی رسيد.

جايزه بهترين اجرای تکی پاپ را هم "الا یلیچ اوکانر" نيوزلندی معروف به "لرد" برای آهنگ Royals به‌دست آورد.

گروه "ايمجين دراگونز" برنده جايزه بهترين اجرای راک و "لد زپلين" با آلبوم "روز جشن" برنده جايزه بهترين آلبوم راک شدند.

از اجراهای جالب شب مراسم پنجاه‌وششمين دوره "گرمی"، برنامه‌های گروه راک "متاليکا" بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.