ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

"واردات گوشت آلوده به راديواکتيو به ايران"

علی ايران‌پور، عضو کميسيون کشاورزی،

علی ايران‌پور، عضو کميسيون کشاورزی، آب و منابع طبيعی مجلس ایران گفت: "در چند ماه گذشته کشور شاهد واردات گوشت قرمز آلوده به راديواکتيو از اوکراين بود." يک مقام سازمان دام‌پزشکی ايران اين موضوع را تکذيب کرد.

ايران‌پور در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت افزود: "متأسفانه تا به امروز يک برنامه مدون و جدی از سوی مسئولان ذی‌ربط برای رسيدن کشور به خودکفايی در توليد گوشت قرمز طراحی نشده به‌طوری که هر ساله مسئولان وزارت جهاد کشاورزی در توليد گوشت قرمز شعار رسيدن به خودکفايی می‌دهند."

اين نماينده مجلس ايران پيشتر نيز گفته بود: "ورود بسيار کم اين نوع گوشت‌های آلوده به کشور می‌تواند سلامت کل افراد جامعه را به خطر بيندازد به همين جهت کميسيون کشاورزی مجلس درخصوص صحت و سوق واردات گوشت آلوده به راديواکتيو از اوکراين درحال بررسی جدی و قاطع است و در صورت مشاهده هر گونه تخلفی به‌طورقاطع با اين مافيای قاچاق گوشت برخورد قضايی و قانونی می‌کند."

در همين حال، محسن مشکاه، معاون پيشگيری و مبارزه با بيماری سازمان دام‌پزشکی ايران، امروز سه‌شنبه، هشتم بهمن‌ماه در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس گفت ايران تاکنون از اوکراين گوشت قرمز وارد نکرده است.

وی گفت دو سال پيش مقداری گوشت مرغ از اوکراين وارد شد، اما به دليل نگرانی از آلودگی به مواد راديواکتيو، واردات آن متوقف شد و سرانجام بررسی‌های سازمان انرژی اتمی کشور نشان داد که آلودگی به مواد راديواکتيو به‌هيچ وجه در کار نبوده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • آرمان شهر | Armanshahr| بنیاد آرمان شهر | هفت‌روز نامه حقوق بشری ایران ـ شماره 31

    […] واردات گوشت آلوده به رادیواکتیو به ایران رادیو زمانه ۸ بهمن ۱۳۹۲ علی ایران‌پور، عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس ایران گفت: در چند ماه گذشته کشور شاهد واردات گوشت قرمز آلوده به رادیواکتیو از اوکراین بود. […]

  • بهنام 1

    آب آلوده - هوای آلوده - گوشت آلوده . این است حق ما ایرانیان برای زندگی . معلوم است این گوشتها را چه نهادهایی وارد کشور میکنند و چه سودهای کلانی میبرند ، ولی هرگز کسی دخالت نمیکند و همه دستشان در یک کاسه است . فقط خدا به دادمان برسد .