ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مسعود سلطانی‌فر رئيس سازمان ميراث فرهنگی شد

مسعود سلطانی‌فر از سوی حسن

مسعود سلطانی‌فر از سوی حسن روحانی، رئيس‌جمهور ايران، به‌عنوان معاون رئيس‌جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگی، صنايع دستی و گردشگری منصوب شد.

مسعود سلطانی‌فر عضو فراکسیون اصلاح طلبان چهارمین دوره شورای شهر تهران

مسعود سلطانی‌فر پيش از اين گزينه پيشنهادی حسن روحانی برای وزارت ورزش و امور جوانان بعد از رضا صالحی اميری بود که موفق به کسب رای اعتماد از مجلس نشد.

سلطانی‌فر استاندار استان‌های زنجان، مرکزی و گيلان بود و پس از استعفای مهدی مفتح از شورای شهر تهران، جايگزين وی در اين شورا شد.

او معاون پيشين سازمان تربیت بدنی، قائم‌مقام مصطفی هاشمی‌طبا در زمان ریاست وی بر سازمان تربیت بدنی به مدت دو سال و همزمان معاون اداری و مالی این سازمان وعضو هیأت علمی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده است.

حسن روحانی امروز، طی حکمی استعفای محمدعلی نجفی، رئيس پيشين سازمان ميراث فرهنگی را پذيرفت و وی را به سمت مشاور خود و دبير کارگروه اقتصادی دولت منصوب کرد.

استعفای نجفی با حاشيه‌هايی روبه‌رو شد. ابتدا خبر آن در رسانه‌های ايران منتشر شد و سپس سايت خانه ملت متعلق به مجلس گفت‌وگويی با نجفی انجام داد که وی در آن خبر استعفای خود را تکذيب کرد.

منابع خبری ايران نوشته‌اند استعفای محمدعلی نجفی از سازمان ميراث فرهنگی، صنايع دستی و گردشگری، آن هم پس از پنج ماه، فعالان و کارشناسان ميراث فرهنگی را از سرنوشت اين سازمان به شدت نگران کرده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.