ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وودی آلن اتهام سوءاستفاده جنسی را رد کرد

وودی آلن اتهام سوءاستفاده جنسی از دخترخوانده‌اش را رد کرد. او وعده داده که به زودی نسبت به این اتهام واکنش درخوری نشان دهد.

وودی آلن اتهام سوءاستفاده جنسی از دخترخوانده‌اش را رد کرد. او وعده داده که به زودی نسبت به این اتهام واکنش درخوری نشان دهد.

وودی آلن، سینماگر نام‌آشنا

وودی آلن، کارگردان نام‌آشنا اتهام سوءاستفاده جنسی از دخترخوانده‌اش را رد کرد. سخنگوی او در یادداشتی که برای سی‌ان‌ان فرستاده، نوشته: «آقای آلن آن مقاله را خواند و آن را دروغین و شرم‌آور یافت.»

دیلن فارو، دخترخوانده وودی آلن در نامه سرگشاده‌ای که در نیویورک‌تایمز منتشر کرده بود، ادعا کرده بود که «از وقتی یادم می‌آید پدرم با من کارهایی کرده بود که مرا خوش نمی‌آمد.»

او همچنین ادعا کرده بود که وودی آلن در هفت سالگی از او در اتاق زیرشیروانی منزل مسکونی‌شان سوءاستفاده جنسی کرده است.

وودی آلن که ۷۸ سال دارد وعده داده که به‌زودی واکنشی درخور به نامه سرگشاده دیلن فارو نشان دهد.

در بیانیه‌ای که سخنگوی وودی آلن در «سی ان ان» منتشر کرده آمده است که رسانه‌ها می‌بایست با احساس مسئولیت بیشتری چنین خبرهایی را بازتاب دهند. در این بیانیه همچنین به پیشینه این پرونده در سال‌های دهه ۹۰ اشاره شده است. سخنگوی وودی آلن می‌گوید کارشناسان در آن زمان مدرک مستدلی که نمایانگر سوءاستفاده جنسی باشد نیافتند. به گفته سخنگوی وودی آلن کارشناسان در آن زمان تشخیص دادند که دیلان فارو قوه تمیز واقعیت از تخیل را ندارد و احتمال دادند که تحت تأثیر میا فارو، مادرخوانده‌اش ادعای سوءاستفاده جنسی را مطرح کرده است.

الکان آبرامویتس، وکیل وودی آلن مجدداً این موضوع را در میان آورده و درباره اتهامات اخیر دیلن فارو گفته است: «غم‌انگیز است که یک زن انتقام‌جو پس از ۲۰ سال اکنون همان اتهامات را مجدداً مطرح می‌کند.»

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.