ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

محسنی اژه‌ای: تغيير منزل کروبی به منزله رفع حصر نيست

غلام‌حسين محسنی اژه‌ای، سخنگوی قوه

غلام‌حسين محسنی اژه‌ای، سخنگوی قوه قضائيه امروز در نشست رسانه‌ای خود درباره انتقال چندی پيش مهدی کروبی به منزلش گفت: "اين تغيير به منزله رفع حصر نيست."

مهدی کروبی از روز شنبه ۱۲ بهمن‌ماه در منزل شخصی‌اش زندانی شد.

به‌گزارش منابع خبری ايران، محسنی اژه‌ای با اشاره به اعتراض‌های گسترده سال ۸۸ در ايران که آن را "فتنه" خواند، گفت اين رويدادها موجب شادی "دشمنان انقلاب" شد و "مسببان آن نيز بايد تاوان آن ظلم را پس بدهند".

دادستان کل کشور مدعی شد که طومارهايی برای برخورد با کسانی چون مهدی کروبی امضا شده و نظام نيز تاکنون "رأفت بسياری" به خرج داده است.

وی با تأکيد بر اين‌که "هيچ اتفاق جديدی رخ نداده است" افزود: "تغيير منزل به معنای تغيير سياست نيست."

محسنی اژه‌ای بار ديگر گفت: "البته هر‌ کسی که مرتکب جرم شده باشد و توبه کند و در صدد جبران برآيد، برخورد با او متفاوت خواهد بود."

محمدحسین کروبی، فرزند مهدی کروبی، زندانی سیاسی کنونی و کاندیدای ریاست جمهوری در سال ۱۳۸۸ روز شنبه ۱۲ بهمن‌ماه، در صفحه فیس‌بوک خود خبر انتقال پدرش به خانه و ادامه حصر در منزل شخصی‌اش، پس از سه سال حصر در خانه‌ای متعلق به وزارت اطلاعات، را منتشر کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.