ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

يک زن باردار قربانی "خطای پزشکی" شد

يک زن باردار به نام

بيمارستان "امام رضا" کرمانشاه

يک زن باردار به نام نسرين شبرندی ساکن شهر نودشه در استان کرمانشاه، به دليل آنچه "قصور پزشکی کادر بيمارستان" اعلام شده، جانش را از دست داد.

به گزارش کُردپا، اين زن ٢٠ ساله در وضعيتی وخيم به بيمارستان "امام رضا" کرمانشاه انتقال يافته بود، جان سپرد.

اين شهروند کُرد روز قبل در بيمارستان شهر پاوه تحت مراقبت‌های پزشکی قرار گرفت و پزشک معالج نيز با تشخيص سقط جنين، آمپول را به اين زن حامله تزريق و موجب پارگی کيسه محتوی جنين می‌شود.

منابع محلی گزارش دادند که پس از اين‌که دکتر "م.ر"چندين آمپول به نسرين و جنين داخل رحم تزريق می‌کند، وضعيت سلامتی نسرين وخيم‌تر شده و بستگان اين زن خواهان انتقال وی به بيمارستان کرمانشاه می‌شوند که از سوی پزشک معالج مخالفت می‌شود.

گفته می‌شود به دليل کمبود امکانات و وخيم‌تر شدن وضعيت سلامتی نسرين شبرندی، وی را به بيمارستان "امام رضا" کرمانشاه منتقل و پس از چند ساعت بستری در بيمارستان کرمانشاه جان خود را از دست می‌دهد.

يک منبع که نامش فاش نشده، گفته است: "جنين در رحم نسرين پنج ماهه بوده و طی اين پنج روز که در بيمارستان شهر پاوه تحت مراقبت پزشکی بوده، روز به روز وضعيت سلامتی وی وخيم‌تر شده بود اما پزشکان بيمارستان به غير از تزريق آمپول هيچ اقدام ديگری را برای بهبود سلامتی نسرين انجام نداده بودند."

بر پايه اين گزارش "اولين هيئت کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، پزشک بيمارستان شهر پاوه به نام «م.ر» را عامل مرگ نسرين قلمداد نمودند."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • ارزو

    دختر دایی منو دکتر رشیدی کشتش

  • خدرویسی

    نام این پزشک بی مسولیت مهری رشیدی می باشد و این سومین مرگ مادر توسط نامبرده می باشد اگر همان بار اول با وی برخورد درست می شد شاهد تکرار ترازدی نبودیم.

  • م.کیان

    پرونده های پزشکی پیچید ه است و به این زودی نمیشه با قطعیت نظر داد که پزشک و کادر درمانی مقصر هستند یا نه!لطفا زود و بر اساس گفته های افراد محلی نا آگاه. در هیچ موردی قضاوت نکنیم.