ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

"سبد کالايی در ايلام باعث خودکشی يک نفر شد"

يک شهروند ساکن ايلام به

يک شهروند ساکن ايلام به دليل آنچه "ممانعت خانواده از فروش سبد کالا يارانه‌ای" اعلام شده اقدام به خودکشی کرد.

ازدحام برای دريافت سبد کالا

به گزارش کُردپا، يک شهروند کُرد به نام حسين ساکن محله سراب شهر ايلام به دليل "فقر و تنگدستی" به زندگی خود پايان داد.

به گفته يک منبع که نامش فاش نشده وی روز دوشنبه در حالی که خواسته "سبد کالا يارانه" را بفروشد همسرش با تصميم وی مخالفت می‌کند و اين موضوع باعث خودکشی او شده است.

از ديگر سو، شهروندی ٦٠ ساله در کرمانشاه، به هنگام توزيع سبد کالای يارانه‌ای، دچار سکته قلبی شده و در مقابل يکی از فروشگاه‌های زنجيره‌ای جان سپرد.

علی‌رغم اين‌که مسئولان انتظامی مرگ اين شهروند را سکته عنوان می‌کنند اما شهروندان کُرد؛ "ازدحام جمعيت در صف توزيع سبد کالا" را دليل مرگ اين شهروند می‌دانند.

همچنين به گزارش خبرگزاری‌های ايران، يک جوان ٢٥ ساله ساکن شهر هشترود با اطلاع از "عدم تعلق سبد کالايی به وی از طريق پيامک"، به دليل فشارهای عصبی، سکته کرده و راهی بيمارستان شد.

سايت مشرق‌نيوز نيز در خبری اعلام کرد يک شهروند ساکن تهران در منطقه تهرانسر در صف توزيع سبد کالا يارانه‌ای جان خود را از دست داد.

طبق آمار منتشر شده، سبد کالا يارانه‌ای به ٩ ميليون سرپرست خانوار ايرانی تعلق می‌گيرد و بيشتر ساکنان روستاها و قشر کم درآمد از طرح سبد کالا يارانه‌ای محروم هستند.

"برخورد ناشايست و خلاف شأن شهروندان" از سوی توزيع‌کنندگان سبد کالا يکی ديگر از اتفاقاتی است که "بسياری آن را نوعی خلف وعده حسن روحانی، رئيس‌جمهور ايران در حفظ منزلت شهروند ايرانی تعبير کردند."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • یاسر

    اینست عاقبت ملت شهید پرور ایران و لیاقت مشتهای گره کرده....

  • اخبار ایران : » “سبد کالایی در ایلام باعث خودکشی یک نفر شد”

    […] رادیوزمانه: یک شهروند ساکن ایلام به دلیل آنچه “ممانعت خانواده از فروش سبد کالا یارانه‌ای” اعلام شده اقدام به خودکشی کرد. […]

  • یعقوب

    آقای روحانی این بود کلیدی که میگفی؟

  • صادق

    و ربطش به سبد کالایی؟؟؟ من که نمیفهمم. عجب داستان مسخره ای داشته زندگیش! با زنش بحث میکنه بعد میره واسه سبد کالا خودکشی میکنه؟؟؟؟ واقعن عجب مردم خجسته ای داریم ما....

  • محمد

    سبدکالا رییس جمهور راپیش مردم ایران مخصوصا" فقرا منفور کرده

  • محسن

    روحانی مچکریم

  • sara

    به این میگن دولت تدبیر و امید واقعی !