ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رئيس ستاد مديريت بحران: پول، بنزين و گازوئيل نداريم

حسن قدمی، رئيس ستاد مديريت

حسن قدمی، رئيس ستاد مديريت بحران ايران گفت: "هنوز يک ريال از اعتبارات سال ۹۱ و سال ۹۲ به مديريت بحران پرداخته نشده است و بنزين و گازوئيل هم نداريم."

با بارش سنگين برف در غرب مازندران وضعيت اين مناطق بحرانی شده است.

به گزارش مهر، حسن قدمی در جلسه ستاد بحران در استان مازندران افزود: "در شرايط فعلی پول بنزين و گازوئيل هم نداريم و لازم است تا نمايندگان مجلس در فصل بودجه با توجه به حادثه‌خيز بودن کشور با نگاه ويژه به اعتبارات حوادث و بحران بنگرنند."

حجت‌الاسلام محمدمهدی راشدی، امام جمعه چالوس نيز در اين جلسه گفت: "مسئولان نبايد بعد از آب شدن برف مشکلات مردم را فراموش کنند درحالی که مشکلات سيل هنوز در منطقه باقی است و به‌طور کامل رفع نشده است."

در روزهای اخير به دليل بارش سنگين برف در غرب مازندران وضعيت اين مناطق بحرانی شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بازنشسته

    این که میفرمایند پول ، بنزین و گازوئیل ندارم، عرض میکنم خوب نداشته باشید. در عوض فلسطین و حکومت بعث سوریه و غزه و جنوب لبنان و آن همه سپاهی نزد سید حسن نصراله و ... و آن همه گنبد و گلدسته و زریح طلا در عراق و .... در جاهای دیگر دارید؛ بنیاد مستضعفان و شهید و 15 خرداد و علوی ( در خارج ) و بین المللی قدیر و بین المللی گزارش های شیعه و بین المللی اهل بیت و بین المللی تقریب مذاهب و تازگی بین المللی حضرت علی اصغر ، ستاد فرمان امام و آستان امام رضا و بیش از 13 هزار امام زاده و مخابرات و فروش ثبت شده و ثبت نشده نفت و پیمانکاریهای سپاه و .... آن همه سرمایه بنام اشخاصی مانند بابک زنجانی در خارج و داخل و .... دارید. حوزه علمیه و مراجع عظام و سازمان تبلیغات اسلامی و بسیج و سپاه و سناد ائمه جمعه و .... حوزه های علمیه و ... بیت رهبری و خود رهبری و .. . دارید.